bijou Postad 21 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2007 Jag tror att man klarar sig rätt långt på ett enkelt TAG spel upp till 5/10, då huvuddelen av spelarna är fruktansvärda på nivåer under 5/10. Så jag lirar ganska simpelt TAG spel och försöker undvika fps så långt det går, men ibland måste man gå loss, så är det bara:lol: Grattis!En mycket bra bedrift vill jag påstå.Du lirar alltså drygt 2h/dag? Jag spelar som du o snittar runt 3k/mån,lirar mest på stars.Vågar inte mig på fler rb-sajter som alltid slutar i enorma downswings av någon konstig anledning(motrigg? ) Jag skulle bli överlycklig komma upp i dina summor. Hur skulle du beskriva din spelstil? Citera
bijou Postad 21 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2007 Återigen tack för dina insiktsfulla ord. Håller med dig till 100%. Jag har verkligen inte bråttom upp. Jag avancerar när jag känner för det. Lirade trots allt 100nl i 6 månader. Hade rätt mycket i plugget plus lite business startups. Men nu känner jag att jag har väldigt mycket tid och för första gng. vill jag satsa på poker på allvar. tror ingen har missförstått mig här, men det som är allmän typiskt för pokerspelare som har hamrat sig förbi nl200 för första gången är att nu börjas det lukta efter faktiskt riktigt schyssta pengar, och visionen om att inom en snar framtid (ett par månader?) faktiskt kan med säkerhet lägga jobbet på hyllan o spela poker på heltid, ljuva liv.. dricka cola, kliva upp 2 på dagen o bara grinda in dagslönen o ringa polaren o trakassera han på morgonen på nattpasset då han står på statoil med sin guldmugg och ska kränga kaffe sju på morgonen "nu ska jag gå o lägga mig, hejdå!" *svar från sura morgontrötte arbetaren* "fittunge." iaf, monolog aside... ta det försiktigt, och bli inte allt för moneyhungry. Bespara dig ett antal nl400+ gulningar som jag redan har haft under mina tidigare år, spela safe, tappa inte fattningen och avancera då både du och rullen är mogen. Jobibgt att alltid matas av det här varje gång, men alla har inte Illari-konto eller brian-konto och sätter 75% av alla flushdrag och därmed avancerar som en oljad blixt mellan nivåerna trodde förresten att du hade krängt 75k händer på en månad,.. och att du med 75k händer månaden snittade ca 8k$ på nl200, my bad där. Lycka till i fortsättningen, ser riktigt bra ut! Passopp på det stora tröskelsteget 5/10 nl på ett tag bara kan smälla hårt då gör det alltid för mig .. Citera
redeye Postad 21 Juli , 2007 Rapport Postad 21 Juli , 2007 Grattis!En mycket bra bedrift vill jag påstå.Du lirar alltså drygt 2h/dag? vet inte om du svarade på denna frågan men 2h per dag ger det så mkt som 30k händer i månaden på 4-5 bord? trodde det var mkt mer timmar det rörde sig om? har dock iof ingen speciell koll, ströspelar för mkt under dagen för o få ngt bra hum.. Citera
Recommended Posts