Opteron Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Jag är ute och reser hela sommaren, nästan ingen poker =D. Från början var vi fem men flickan fick danguefeber i filippinerna och två andra var tvungna att åka hem och plugga tentor så nu är det bara jag och en till kille. Vi är i bangkok just nu och ett par dagar framöver eftersom vi har lite ärenden att uträtta innan vi bussar ner till Malaysia (hike och bergsbestigning i Borneo och sol, dykning och ev. kitesurf i Palawan). Eftersom ungefär halva PF har bott i Bangkok tänkte jag be om lite allmänna tips. Jag är även intresserad av suspekta sevärdheter med vilket jag menar ställen med strippande tjejer. Minns från heltoks dagbok att att det var mycket snack om konstiga sådana ställen... tack... =) Citera
Dynamism Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Never been to Bangkok.... Hongkong and Singapore, but only a 1 hour stop on a flight home in Bangkok... Will be interesting to read about this though, might wanna go there later Citera
Emilio Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Rekommenderar King Castle III soi 4 (patpong). Så säg bara "I wånt to gå tå Soi siii bjutifull lady" till taxin och när du väl är framme hugger du någon thai och frågar var king castle 3 ligger. Väl inne på King castle så hugger du en fin tjej och är du riktigt snäll får du gå upp på rummet på övervåningen och leka lite med henne Citera
Opteron Postad 15 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2007 Rekommenderar King Castle III soi 4 (patpong). Så säg bara "I wånt to gå tå Soi siii bjutifull lady" till taxin och när du väl är framme hugger du någon thai och frågar var king castle 3 ligger. Väl inne på King castle så hugger du en fin tjej och är du riktigt snäll får du gå upp på rummet på övervåningen och leka lite med henne Vill inte gå upp och leka med henne, jag har världens bästa tjej (min kompis med för den delen). Jag vill gå på ett ställe bara som sevärdhet. Behöver inte vara stället med sötast tjejer och mest välpolerade showen, snarare "intressantaste" stället Citera
Jimbolito Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Så säg bara "I wånt to gå tå Soi siii bjutifull lady" till taxin Då hamnar han säkerligen på Nana, vilket förövrigt är betydligt mera sevärdt=) Klart, har du tjej och vill se annorlunda saker så är det nog patpong och alla dess konstigheter som gäller. Ladyboyställen,pingpongshower,fetish/bizzare, osv. Vänta några minuter så kommer heltok snart med lite råd, han är lika säker på patpong som sitt eget skafferi.. Citera
Emilio Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Oj just ja silom soi 6 tror jag det ligger på. Blandade ihop det hela med böggatan. Citera
Kollikock Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Pat Pong is the place to be om du vill se sevärdheter. Baccara pa soi Cowboy är också en sevärdhet. Nana för trevliga ställen. Citera
heltok Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 buss till malaysia låter smärtsamt. varför itne ta flyget för 700baht? grabbar i bangkok alltså. då måste ju pingpong, s/m, ålshow, live gay sex-show, etc betas av. snacka med första bästa tuktukförare, han kan nog ge ett bra pris. Citera
Jimbolito Postad 17 Juli , 2007 Rapport Postad 17 Juli , 2007 buss till malaysia låter smärtsamt. varför itne ta flyget för 700baht? Ingår sittplats i dom här priserna du alltid nämner?=) Fick ju alltid pynta 7-10K bhat för flyg till närliggande länder, one way:rolleyes: . Citera
Plala Postad 17 Juli , 2007 Rapport Postad 17 Juli , 2007 Ingår sittplats i dom här priserna du alltid nämner?=) Fick ju alltid pynta 7-10K bhat för flyg till närliggande länder, one way:rolleyes: . http://www.airasia.com Ca 2500 till Malaysia inkl. skatter. Citera
heltok Postad 17 Juli , 2007 Rapport Postad 17 Juli , 2007 Ingår sittplats i dom här priserna du alltid nämner?=) Fick ju alltid pynta 7-10K bhat för flyg till närliggande länder, one way:rolleyes: . men du är en fisk. plala(som för övrigt är slarvig stavning av ingrediensen för en äcklig fisksås)s priser stämmer hyfsat. går att hitta billigare om man har is i magen och väntar på promotion. men för alla pokerspelare som måste snåla med bahten så flyger man till narathiwas för 700baht, sedan åker man songthaew till sungai golok och går över gränsen. får tänka på att alla som postar på pf alltid brukar whinea över att boende för 5000baht/månad är hutlöst dyrt och följdaktligen inte råd att flyga för 2000baht inkl skatter. hellre 24h på buss och spara 100baht. det borde ni väl har lärt er vid detta laget att endast billigast möjligt är det som diskuteras. om sedan laptops försvinner, bussar kraschar eller folk dör på vägen skall inte vägas in. Citera
Emilio Postad 17 Juli , 2007 Rapport Postad 17 Juli , 2007 lol. Ingen större fara för livet att åka buss kanske. Sparar väl snarare 90% av priset (300 bath för buss på samma sträcka som ett flyg kostar 3000bath typ) och det är betydligt miljövänligare än att flyga. Tar förbannat lång tid dock att åka långt. Själv blir det väl mest flyg men jag tycker tiden är den enda nackdelen med buss. Fast orka Citera
Opteron Postad 17 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2007 Drar till Pat pong om en kvart, vi har för övrigt bokat flygbiljett direkt till borneo den 19e för 800kr inkl skatter. Ska bli riktigt nice i malysia =) Citera
heltok Postad 17 Juli , 2007 Rapport Postad 17 Juli , 2007 Drar till Pat pong om en kvart, vi har för övrigt bokat flygbiljett direkt till borneo den 19e för 800kr inkl skatter. Ska bli riktigt nice i malysia =) kota kinabalu är en trist stad. berget är rätt gött att bestiga men ge fan i maten på laban rata, alla blir matförgiftade där varje gång. bra dykning på sipadan och fin trekking kring kinabatangan. och måste du envist se orang utan så beta av sepilok. boring hotsprings är precis som det låter, tråkigt. Citera
Opteron Postad 18 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2007 kota kinabalu är en trist stad. berget är rätt gött att bestiga men ge fan i maten på laban rata, alla blir matförgiftade där varje gång. bra dykning på sipadan och fin trekking kring kinabatangan. och måste du envist se orang utan så beta av sepilok. boring hotsprings är precis som det låter, tråkigt. Låter väl ungefär som våran plan: Bestiga berget, trekka där det är bra och dyka där det är bra, eventuellt se apor =) Sen bär det vidare till någon paradisö för lite skönt slappande och dykning. Tänkte även lära mig kitesurfa, sista 2 veckorna är jag ensam så då finns det nog potential för mycket kitande. Kommer hem 24e augusti och då planerar jag att kötta Omaha, fixa trevlig videodagbok och börja Boxas.. Citera
Opteron Postad 18 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2007 PingPong-show var för övrigt löjligt kasst.. De måste verkligen ansträngt sig för att hitta maximalt avtändande brudar. (Vissa såg föresej bra ut men de stod bara på scen för att ragga torskar) Hade väl kunnat vara ok om de var riktigt snygga och dansade bra. Nu stod 6 varierande feta tjejer och vicka lite på höfterna tills nån var 5e minut gick fram och drog ut 3 meter ståltråd med spikar på ur fittan. Thai-boxning var dock väldigt coolt, kom nyss hem från det och kan absolut rekommendera =) Citera
pisak84 Postad 18 Juli , 2007 Rapport Postad 18 Juli , 2007 är det nån som går på pingpong show med tankar om att det ska vara en attraktiv och mysig tillställning där de som jobbar som "showgirls" ska vara superpositiva till sitt jobb... skabb skabb skabb osv osv etc etc Citera
Kollikock Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 PingPong-show var för övrigt löjligt kasst.. De måste verkligen ansträngt sig för att hitta maximalt avtändande brudar. (Vissa såg föresej bra ut men de stod bara på scen för att ragga torskar) Hade väl kunnat vara ok om de var riktigt snygga och dansade bra. Nu stod 6 varierande feta tjejer och vicka lite på höfterna tills nån var 5e minut gick fram och drog ut 3 meter ståltråd med spikar på ur fittan. Thai-boxning var dock väldigt coolt, kom nyss hem från det och kan absolut rekommendera =) Det låter ju riktigt dåligt. Undrar hur ål-showerna är... Citera
Opteron Postad 19 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2007 är det nån som går på pingpong show med tankar om att det ska vara en attraktiv och mysig tillställning där de som jobbar som "showgirls" ska vara superpositiva till sitt jobb... skabb skabb skabb osv osv etc etc Jag hade absolut förväntat mig skabb och cp, men ändå nån form av show typ pole-dancing-strip-tease, nu Försökte de inte ens vara sexiga eller nåt överhuvetaget. Det var ju inte häftigt, mera: "sitta och vänta och stirra på nakna äckliga tjejer som står och har tråkigt och sen när de lyckats få samla ihop tillräcklig med pengar av publiken går nån fram och fitt-pruttar i en trumpet i 3 sekunder och för att sedan gå av scenen..." Folk snackar ju om det och klubbarna finns ju där så uppenbarligen går folk dit så jag hade förväntat mig iallafall lite entertainment. aja... Been there done that =) Citera
Recommended Posts