Nidson Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Tidigare minns jag att det inte var några banners i spelberoende-delen av forumet. Inte för att jag tror det gör nån jätteskillnad, men jag tyckte ändå att det var en ganska snygg gest. Nu är det reklam där, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Det undrar jag också, ska sparka på att gamla bilden kommer tillbaks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Juli , 2007 Rapport Share Postad 19 Juli , 2007 Fixat Bilden var tydligen fellänkad i samband med bytet av forumprogramvara. Tog ett tag för programmerarna att hitta den bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 19 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2007 + karma till mig och dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts