KNIOBes Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Jag skulle gärna se en site som testar det. Att man får sina kort NERVÄNDA. Sedan att när man känner sig redo kan vika upp dom och avgöra sitt spel. Blir nog avgörandet i mångas fall när man ser en hand och genast bestämmer sig, oavsett tidigare spelares höjningar etc. // Bladh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 pkr har ju det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 finns ju folk som berättat att de kör med postit-lappar på skärmen, jag har aldirg fattat varför... men d är väl samma prindip Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 finns ju folk som berättat att de kör med postit-lappar på skärmen, jag har aldirg fattat varför... men d är väl samma prindip Undrar om det finns multitablande pokerspelare som andvänder denna metod. Skulle se ganska roligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KNIOBes Postad 14 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 pkr har ju det En "riktigt" pokersite. Inte en wannabe real-live-online-dunno any more-site Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Så sjukt långsam site det vore. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Det vore ju askul om siten hade camtvång också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 En "riktigt" pokersite. Inte en wannabe real-live-online-dunno any more-site säg-det-innan-då-sopa-och-var-inte-dryg-mot-mig-som-svarar-på-din-fråga-för-det-är-jävligt-tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KNIOBes Postad 15 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 säg-det-innan-då-sopa-och-var-inte-dryg-mot-mig-som-svarar-på-din-fråga-för-det-är-jävligt-tråkigt ha-ha-ha-ha- jag-fattar-vad-du-menar-sry-dude Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Det vore ju askul om siten hade camtvång också! Då skulle man ju bara leta runt efter vackra tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Och tänk hur häftigt det vore om man kunde snacka med folk också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Riktigt j*vla off topic men är det ngn site som kör kinapoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
azN- Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Och tänk hur häftigt det vore om man kunde snacka med folk också. Spelas inte VM i poker typ så, fast man sitter runt ett bord istället med riktiga kort och marker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Riktigt j*vla off topic men är det ngn site som kör kinapoker? Superior Poker, tror siten ingår i nåt obskyrt nätverk, så det finns väl fler siter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Superior Poker, tror siten ingår i nåt obskyrt nätverk, så det finns väl fler siter. Action poker eller något liknande heter nätverket, men kinapoker ska spelas live. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Då skulle man ju bara leta runt efter vackra tjejer. EV+ att hyra in vackra kvinnor som näckar i cammen under viktiga händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Då skulle man ju bara leta runt efter vackra tjejer.Jag tror du menar "då skulle man ju bara turbomoona cammen hela tiden istället för att spela poker." Goatse, eat you ass out. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts