Mackelito Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Har precis gjort en överföring till redbet och det funkade utmärkt men när jag försöker överföra från odds till pokern får jag bara ett meddelande som säger "okänt fel". Supporten funkar ju apa de svarar inte på telefon eller via mail. Någon mer som har strul ikväll? Citera
skrapkort Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Har precis gjort en överföring till redbet och det funkade utmärkt men när jag försöker överföra från odds till pokern får jag bara ett meddelande som säger "okänt fel". Supporten funkar ju apa de svarar inte på telefon eller via mail. Någon mer som har strul ikväll? Testa att överför allt utom €0,01, brukar ha samma problem när jag ska föra över allt.. Citera
Mackelito Postad 12 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2007 Testade men det funkade ej tyvärr. Något är totalt fucked up. Ingen som har något bättre nummer än 086673322 te supporten? Börjar bli riktigt irriterad Citera
Thomas73 Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Kör lite på Bossnätverket så länge. Där ska du ha pengar på odds för att lira... Citera
cj81 Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Jag gjorde en överföring från neteller till redbet. Pengarna drogs från neteller men inga pengar kom in på redbet. De svarar inte i telefon eller på mail. Blir lite orolig nu. Citera
Jimmy_the_Rose Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Jag har behövt maila redbet 3 gånger pga olika saker och varje gång har någon ringt upp mig inom 10 minuter, så det är nog bara tillfälligt just nu. Tror inte du behöver oroa dig. Citera
cj81 Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Jag fick in pengarna nu. De verkar dock inte han någon avancerad support under helgerna vilket ledde till att jag fick vänta. Citera
Recommended Posts