ANGRYKOREAMAN Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Brag: Jag behöver ett 3G kort för att få en rörlig internetanslutning först 6 månader i Sverige och sedan 6 månader i Frankrike. Det finns ingen möjlighet för mig att använda en fast anslutning istället. Beat: Alla 3G kort jag har sett i Sverige har en bindningstid på minst 12 och oftast 18 månader. Antagligen gäller samma sak i Frankrike. Hur ska jag slippa betala för 2 olika kort samtidigt (och 2 anslutningsavgifter) pga bindningstiden? Att använda ett svenskt 3G kort i Frankrike eller vice versa är otänkbart pga prisökningen då man surfar utomands. Variance: Finns det hjälp att hämta på pf? Citera
fucktard Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Jag sa upp ett nytt tre-abbonemang med två månaders uppsägningstid, så det stämmer inte. Mycket längre än så är väl att betrakta som oskäligt villkor och existerar nog inte. Citera
Ripperkof Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Tele2´s 3G-kort är det enda som är olåst, vilket gör att du kan surfa med ett franskt kontantkort/abb. utan att betala svindyra taxor. Det var väl bra? Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 14 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2007 Tele2´s 3G-kort är det enda som är olåst, vilket gör att du kan surfa med ett franskt kontantkort/abb. utan att betala svindyra taxor. Det var väl bra? Jag är inte så insatt så jag förstår inte ett jota av vad du skriver. Lust att förklara? Citera
Recommended Posts