Hazarden Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 min första dagbok, jag vet inte ens hur faen man gör inlägg, men kan proffsen kan Pinnen. Jo jag kallas Pinnen och jag är ej proffs och typ amatör (kanske) men jag vill lira det jag känner mig het för, Cashgame, PLO, Fixed och SNG´S.. jag e nog bäst på sng´s , men kan nog faen dra ut på omaha och FL .. Citera
Hazarden Postad 12 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2007 skriver man ett nytt inlägg? glömde berätta att jag startade från 20$ och e uppe på 71, 60 $ på HEJJ POKKEER , syrrans knodd kom för 20 dagar sen och han är en jävla babemagnet, jag e ful men han e söt, jag skrämmer brudarna och han lockar dom. Om 5 timmar ska vi till BABYLAND eller vad skiten heter, jag lova att följa med, nykter och skötsam, men kan nog bara upfylla nykter.... .. Om det är så här man fyller i en dagbok så kommer jag att spela allt från 0.10 till 1-2 på ongame eller vad skiten heter.... Citera
Hazarden Postad 12 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2007 vet jag hur man skriver, dubbla just mot barbara ann på omaha ( hon e från SOLNA), jag kör oftast med halft inköp, floppa nötfärgen och hon/han floppa färgen, cashen åkte in och jag e nöjd när det står, handen efter så har jag XX99 och kör en fin fyllesyn, flopar mittentriss eller vad det heter och barbara bombar för hon hatar mig, jag vann potten på hela 9$, och hon tiltar, nu fick jag XX55 och la mig och hade floppat nöttriss, men trogligtvis fått en utdragning som hade krossat mig. Nu när jag dubblat skiten så ska jag sova...höres imorrn.. Citera
Hazarden Postad 12 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2007 dagen började med att gud straffade mig stenhårt då nån står och mosar dörrklockan redan KL 10.30 på morgonen så mycket det går, jag vaknade med en chock och svor inombords när jag masade mig upp och öppnade, där står syster och Theo (hennes nyfödda) och undrar varför jag inte svarar i telefon. -Vi ska ju till BABYLAND idag säger hon med ett litet leende, innan hon går in i lägenheten som ser ut som en knarkarkvart och öppnar fönster och tippar upp persienner. Väl i bilen frågar hon - Är du bakis? Svartet blir nej, jag har nog inte blivit det än, eftersom jag trogligen fortfarande var full. Väl klara med BL så blev det fika, nu kom jag just hem och tänkte liira lite. Rullen ligger på finfina 79,40$ efter nattens idiotslaskande, när man synar rivern ihopp om att få se ett kort till så e man trogligen inte i form för att lira, den synen kostade mig 25 dollars, lyckligtvis så tryckte jag in nya cash och slog om pott på en flopp med öppet steg och färgdrag, idiotiskt i Omaha men jag var geniförklarad när nötfärgen satt på turn av mig själv.. MOT BORDEN Citera
FraXioN Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 GL pinnen Har skickat dig ett sista PM Citera
Recommended Posts