Gå till innehåll

Libido @ Partypoker


nacho1337

Ska jag börja posta resultat dagligen/veckligen utöver månadsresultat?  

10 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska jag börja posta resultat dagligen/veckligen utöver månadsresultat?

    • dagliga
      8
    • veckliga
      1
    • månatliga
      1


Recommended Posts

tänkte sätta in lite pengar på nån pokersajt nu och spela upp lite poäng så jag kan få hold'em manager lite billigare. Vilken sajt ska man sätta in på? Jag kan välja mellan Titan poker, Red kings, Unibet och Lucky Ace. Hitills lutar det åt titan för jag tycker den sajten ser bäst ut

 

Titan imo. Kanonbra support och så ligger ju siten på det fiskiga ipoker. ;) gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Titan imo. Kanonbra support och så ligger ju siten på det fiskiga ipoker. ;) gl

 

försökte ladda ner den klienten och installera men då stod det så här:

 

Setuppoker.exe kan inte sparas eftersom källfilen inte kunde läsas. Försök igen senare eller kontakta systemadministratören. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänkte sätta in lite pengar på nån pokersajt nu och spela upp lite poäng så jag kan få hold'em manager lite billigare. Vilken sajt ska man sätta in på? Jag kan välja mellan Titan poker, Red kings, Unibet och Lucky Ace. Hitills lutar det åt titan för jag tycker den sajten ser bäst ut

 

Vilken nivå hade du tänkt dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänkte sätta in lite pengar på nån pokersajt nu och spela upp lite poäng så jag kan få hold'em manager lite billigare. Vilken sajt ska man sätta in på? Jag kan välja mellan Titan poker, Red kings, Unibet och Lucky Ace. Hitills lutar det åt titan för jag tycker den sajten ser bäst ut

 

Satte in pengar på titan i torsdags och spela ihop mina poäng på "2.5 sessioner" Går sviiiinsnabbt mao att spela ihop till din HM.

 

Dock så har jag inte fått den att funka till SS än... fattar mig inte på hh convertern, men det kommer väl. är impad att jag ens fick ordning på HM till Titan ;)

 

Fattar inte mycket av allt miljoner siffror än heller, men det kommer nog så småningom :D

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in pengar på titan i torsdags och spela ihop mina poäng på "2.5 sessioner" Går sviiiinsnabbt mao att spela ihop till din HM.

 

Dock så har jag inte fått den att funka till SS än... fattar mig inte på hh convertern, men det kommer väl. är impad att jag ens fick ordning på HM till Titan ;)

 

Fattar inte mycket av allt miljoner siffror än heller, men det kommer nog så småningom :D

 

Lycka till!

 

låter ju najs :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska dra igång mitt pokerlirande igen och har en fråga till dig eftersom du borde kunna spelare på den nivån rätt bra. :-)

Vilka spelare på 0.5-1 anser du vara mest lönsamt att spela mot? :-P

 

dom dåliga

 

.........

 

 

närå ska inte va dryg, de här e dom ja gärna spelar mot:

 

 

 

inga drag e för dyra för Leppå$

 

 

TheOnlyOne

8WMAS

funbox

crozz2

faxe_maxe

FilppuVS

Asbach

Viktorhehe

vaktma

loke348

riksbanken

sonicX

guest123

kalle87

Karlsson11

sarz

zeraxx

dawwas

xbooz

Jockos

willros

-Raise

sorra

pelagus

smekt

swe1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...