Gå till innehåll

Klagomål


Zarec

Recommended Posts

EUROBET:

 

Jag undrar en sak till den officiella representanten:

 

1) Hur kommer det sig att supporten vägrar svara på mail?

Har skickat ett par mail men inte fått någonting tillbaka...

 

2) Hur fungerar poängsystemet (hur mycket måste potten vara rake:ad och hur mycket poäng betalas ut)

Jag hade nämligen litet tid över medan min flickvän var här och spelade 23 minuter limit 0,5/1 (då jag sett att bonusen är enklare att cleara på FL i jmf med NL/PL). under denna SH session fick jag 0 poäng... Märkligt.

 

3) Kan man lita på statistiken man ser under "Show Session Browser"?

Den skrev följande statistik för sessionen:

* Duration: 23 minuter (stämmer nog bra)

* Net (det man plussat?): $58 (jag plussade $1,2)

* Hands: 256 (på 23 min, 4 bord??) 38,33% av en timme, dvs typ 166 H/h i hastighet? Låter väldigt mkt även om SH FL går aningen snabbare, runt 100-110 har jag sett.

 

 

 

MVH

 

/Z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

onGame-statistiken kan ibland få för sig att inte logga vissa bord och därmed göra statistiken minst sagt otillförlitligt. Därför skriver iaf jag upp en sessionslogg av vad jag har efter varje session. Sen kan sessionbrowsern vara kul att se hur länge man spelar eftersom den bara behöver ha logg på ett bord för att minutantalen ska stämma någorlunda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaren w00d och strater.

 

En annan fråga, är det någon som ens orkar nöta på Eurobet med den seghet som finns där?

 

(Ibland får man upp alternativen BET/Check/Fold innan man ens sett sitt andra hålkort - mitt bredband 100/10)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte hur lång tid det tar med NETeller. Jag cashar alltid ut till kontokort och det tar tid vill jag lova. 10 dagar skulle jag nog påstå är genomsnittet.

 

Angående Session Browser... Skulle uppskatta att den har fel uppgifter på åtminstone 1 av 7 SnG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela där förr brukade ta 5-7 dagar till mitt visa.

 

Tyvärr låste de mitt konto pga att jag "chipdumat" när jag spela till min bror på HU. Rörde sig om NL100 (Låste ca 12k Sek jag hade på utbetalning)

 

Det roliga var att de låste inte kontot direkt utan efter ca 1 månand.

Då jag gjort 5 utbetalning på totalt 12k Sek.

 

Fick aldrig tillbaka pengarna.

 

För de första "chipdumpa" vi inget.

Om de anser jag varit inblandad i "chimpdumpning" varför spärrar de inte direkt?

 

Jävligt lönt o låta mig fortsätta spela, vann ca 8k Sek under den månanden innan de spärra mig?

 

Skit sida!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Fan session browser han fuckat sig och den visar inte det 3 senaste dagarnas spel och PT vägrar därför importera HHs.. Någon som varit med om det? Vad gör jag för att få det att funka igen? Jag testade ska en ny statestikfil men funkar ej.

 

Ni säger att ni inte får med alla sessioner korrekt? Blir det fel i PT då också eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...