Zarec Postad 11 Juli , 2007 Rapport Postad 11 Juli , 2007 EUROBET: Jag undrar en sak till den officiella representanten: 1) Hur kommer det sig att supporten vägrar svara på mail? Har skickat ett par mail men inte fått någonting tillbaka... 2) Hur fungerar poängsystemet (hur mycket måste potten vara rake:ad och hur mycket poäng betalas ut) Jag hade nämligen litet tid över medan min flickvän var här och spelade 23 minuter limit 0,5/1 (då jag sett att bonusen är enklare att cleara på FL i jmf med NL/PL). under denna SH session fick jag 0 poäng... Märkligt. 3) Kan man lita på statistiken man ser under "Show Session Browser"? Den skrev följande statistik för sessionen: * Duration: 23 minuter (stämmer nog bra) * Net (det man plussat?): $58 (jag plussade $1,2) * Hands: 256 (på 23 min, 4 bord??) 38,33% av en timme, dvs typ 166 H/h i hastighet? Låter väldigt mkt även om SH FL går aningen snabbare, runt 100-110 har jag sett. MVH /Z Citera
Zarec Postad 11 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2007 Bra att speca sajt. Hehe, ooops... Min n00bstjärna kan lysa litet mer... :oops: Citera
strater Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 statistiken på ongame kan av erfarenhet bli knäpp ibland, som i total-knäpp (flera tusen dollar plus istället för runt 0 på nl100 etc). För det mesta känns den tillförlitlig dock Citera
w00d Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 onGame-statistiken kan ibland få för sig att inte logga vissa bord och därmed göra statistiken minst sagt otillförlitligt. Därför skriver iaf jag upp en sessionslogg av vad jag har efter varje session. Sen kan sessionbrowsern vara kul att se hur länge man spelar eftersom den bara behöver ha logg på ett bord för att minutantalen ska stämma någorlunda. Citera
Zarec Postad 16 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2007 Tack för svaren w00d och strater. En annan fråga, är det någon som ens orkar nöta på Eurobet med den seghet som finns där? (Ibland får man upp alternativen BET/Check/Fold innan man ens sett sitt andra hålkort - mitt bredband 100/10) Citera
Zarec Postad 17 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2007 Kom på ytterligare en: Någon som cashat ut från Eurobet som vet hur lång tid det tar till NETeller? Har väntat 30h nu. Brukar inte ta så lång tid på andra sajter Citera
night84 Postad 20 Juli , 2007 Rapport Postad 20 Juli , 2007 Vet inte hur lång tid det tar med NETeller. Jag cashar alltid ut till kontokort och det tar tid vill jag lova. 10 dagar skulle jag nog påstå är genomsnittet. Angående Session Browser... Skulle uppskatta att den har fel uppgifter på åtminstone 1 av 7 SnG. Citera
gazzaflush Postad 20 Juli , 2007 Rapport Postad 20 Juli , 2007 När jag cashar ut till neteller så brukar det ta från 5 timmar till max 2 dagar beroende på klient. Tex partypoker så tar det väldigt kort tid. Citera
NHTY Postad 20 Juli , 2007 Rapport Postad 20 Juli , 2007 Spela där förr brukade ta 5-7 dagar till mitt visa. Tyvärr låste de mitt konto pga att jag "chipdumat" när jag spela till min bror på HU. Rörde sig om NL100 (Låste ca 12k Sek jag hade på utbetalning) Det roliga var att de låste inte kontot direkt utan efter ca 1 månand. Då jag gjort 5 utbetalning på totalt 12k Sek. Fick aldrig tillbaka pengarna. För de första "chipdumpa" vi inget. Om de anser jag varit inblandad i "chimpdumpning" varför spärrar de inte direkt? Jävligt lönt o låta mig fortsätta spela, vann ca 8k Sek under den månanden innan de spärra mig? Skit sida! Citera
FlexWheeler Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Postad 1 Augusti , 2007 Fan session browser han fuckat sig och den visar inte det 3 senaste dagarnas spel och PT vägrar därför importera HHs.. Någon som varit med om det? Vad gör jag för att få det att funka igen? Jag testade ska en ny statestikfil men funkar ej. Ni säger att ni inte får med alla sessioner korrekt? Blir det fel i PT då också eller? Citera
Recommended Posts