Supertequila Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Pics Or It Didnt Happen det finns en bild med. Citera
Loveless Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Fanns möjligen, kan Appel förklara hans editeringar? Edit: bilden syntes inte. Försökte fixa till taggen. Gick inte. Citera
brainslicer Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Fanns möjligen, kan Appel förklara hans editeringar? Slutsats: Appel äger tråden och är vinnare av "pf 1th Picture Wars 2007" Citera
Myssion Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Jag vet inte varför den inte syns. Om man klickar "Citera" (eller "Redigera") så ser man att det mycket väl är en korrekt bildlänk med. Citera
Klyka Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Jag vet inte varför den inte syns. Om man klickar "Citera" (eller "Redigera") så ser man att det mycket väl är en korrekt bildlänk med. Klyka fixar biffen. Citera
brainslicer Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Klyka fixar biffen. syns ingen bild ännu heller, det är väl samma typ av server som jag försökte länka från förut ( http://www.screencap-paradise.com/ ) det syns när man samtidigt är på sidan där bilden befinner sig...men stänger man det fönstret/fliken så försvinner bilden på forumet... edit: strulade till länken ovan, fixad nu Citera
Klyka Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 syns ingen bild ännu heller, det är väl samma typ av server som jag försökte länka från förut(http://www.screencap-paradise.com/), det syns när man samtidigt är på sidan där bilden befinner sig...men stänger man det fönstret/fliken så försvinner bilden på forumet... För mig räckte de att ha gått in på sidan och sett bilden lokalt. Antar att den sidan bara skickar bilder anropade från lokala sidor, men att min dator sparat bilden i minnet efter mitt besök där o därför kan visa den i efterhand. Nåja. Citera
brainslicer Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 För mig räckte de att ha gått in på sidan och sett bilden lokalt. Antar att den sidan bara skickar bilder anropade från lokala sidor, men att min dator sparat bilden i minnet efter mitt besök där o därför kan visa den i efterhand. Nåja. Jo, går man in på main sajten en gång, så verkar de fungera sedan...skumt Testade annan dator som inte besökt sidan också, där e bilden tom, inte ens direkt klick på länken fungerar "precondition failed" Hur som helst e-day äger d-day Citera
Myssion Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Klyka fixar biffen. Precondition FailedThe precondition on the request for the URL /pics/Dday/D_DayImage1.jpg evaluated to false. Bra fixat Göran!! Påminn mig om att inte bli bjuden på biff av dig... Citera
Klyka Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Bra fixat Göran!! Påminn mig om att inte bli bjuden på biff av dig... Haha, huvudsaken är att det funkar på min dator! Hmm biff har alldrig varit min starka sida, ska erkännas... Citera
Fnii! Grrp! Postad 17 Juli , 2007 Rapport Postad 17 Juli , 2007 Äger alla spel Mitt femtal spöar din royal. Citera
eurythmech Postad 17 Juli , 2007 Rapport Postad 17 Juli , 2007 Mitt femtal spöar din royal. Ingen match för en fraktal. Citera
JockePett Postad 17 Juli , 2007 Rapport Postad 17 Juli , 2007 Tog livet av dinos Äger det där stället (tyvärr) Citera
The Grand Bark Postad 17 Juli , 2007 Rapport Postad 17 Juli , 2007 Äger det där stället (tyvärr) Shot at 2007-07-17 Citera
The Grand Bark Postad 18 Juli , 2007 Rapport Postad 18 Juli , 2007 Äger. Punkt. Slut. Shot at 2007-07-17 Citera
Fido Postad 18 Juli , 2007 Rapport Postad 18 Juli , 2007 Denna snippar du inte av med en sådan löjlig tingest! Citera
Recommended Posts