matte med slice Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 De senaste dagarna har det varit väldigt mycket lagg. Helt plötsligt så fryser det nån halvminut och så kommer rutan upp om att man varit sitting out mer än 10 händer och bordet stängs ned. Plus att det går segt överlag när jag spelar. Någon annan som har liknande problem eller är det hos mig det är knas? //Matte Citera
mcroos Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 Visst har det fryst till lite ibland, men inte så att jag har missat någon hand. Citera
brainslicer Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 nåt sjukt problem har nog klienten.. hade exakt det problemet under en vecka i mitten av förra månaden + klienten kunde helt frysa o krasha, var helt hopplöst(trots att allt annat fungerade smärtfritt) varken fått svar här eller via email Citera
ParadiseOscar Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 nåt sjukt probelm har nog klienten.. hade exakt det problemet under en vecka i mitten av förra månaden + klienten kunde helt frysa o krasha, var helt hopplöst(trots att allt annat fungerade smärtfritt) varken fått svar här eller via email Vi (kundtjanst@sportingbet.com) har tyvärr inte mottagit något mail gällande detta och jag ber dig därför skriva på nytt. Tackar på förhand! Mvh ParadiseOscar Citera
brainslicer Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 Vi (kundtjanst@sportingbet.com) har tyvärr inte mottagit något mail gällande detta och jag ber dig därför skriva på nytt. Tackar på förhand! Mvh ParadiseOscar jag mailade typ det samma som fanns i tråden här: http://pokerforum.nu/forum/paradise-poker/37302-paradisepoker-problemos.html min gissning är att inte klienten gillar alla konfigurationer/andra program på datan eftersom olika personer drabbas av det vid olika tidpunkter.... jag har haft detta problem från och till sedan ni införde databas-statsen i klienten, så en gissning kan kanske vara att tex postgress kan ställa till nåt... hade även kontakt med supporten då...ca 1 månad efter ni införde stats i klienten Citera
Recommended Posts