Gå till innehåll

Biz svs slask 2.5/5+

slaskpoker

Recommended Posts

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Man blir lätt lite mordisk efter en sådan sak...

Fy fan för denna månaden!

Låg 5.1k upp efter 7 timmars spel på 2.5-5. Nu efter 35.5 timmars spel är plusset makalösa 1,2k! Utdragningar tar på mitt psyke ;)

Verkar vara många som har det tungt på 2.5/5 denna hevetiska månad, var likt dig upp 5K efter en dag eller två och har stått och stampat där.

Sjukt frustrerande när en hand nästan aldrig kan stå, så fort man petar in >100kr i potten så blir man utdragen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man blir lätt lite mordisk efter en sådan sak...

Fy fan för denna månaden!

Låg 5.1k upp efter 7 timmars spel på 2.5-5. Nu efter 35.5 timmars spel är plusset makalösa 1,2k! Utdragningar tar på mitt psyke

QFT lr va man säger, jäkligt seg månad som gått rätt uselt resultatmessigt för mig med.

ang handen, jo rätt sick

Länk till kommentar

Verkar vara många som har det tungt på 2.5/5 denna hevetiska månad, var likt dig upp 5K efter en dag eller två och har stått och stampat där.

Sjukt frustrerande när en hand nästan aldrig kan stå, så fort man petar in >100kr i potten så blir man utdragen.

jo går segt för rätt många har ja märkt och QFT på din andra mening

Länk till kommentar

Är det bara jag som gått bra under jan?

Och ni som gått dåligt, vad plussar ni på en normal månad på 2.50/5?

Ja de flesta verkar ligga runt 5k + och det känns inge vidare!

Man ska väl kunna ligga på 15-25k om man spelar ganska mycket och det inte går emot för mycket. Lr?

Länk till kommentar

Är det bara jag som gått bra under jan?

Och ni som gått dåligt, vad plussar ni på en normal månad på 2.50/5?

började seriöst på svs 20 dec.. +25k sen dess på 2.5/5 men d svänger som in i helvete.. gäller att hålla lugnet när man råkar ut för back2back utdragningar

Länk till kommentar

började seriöst på svs 20 dec.. +25k sen dess på 2.5/5 men d svänger som in i helvete.. gäller att hålla lugnet när man råkar ut för back2back utdragningar

Ja, när SvS ställer till med hålpipefest och runner runner färg så svänger det rejält. Bra jobbat med dina 25k, själv är jag +21k under jan

Länk till kommentar

Ja, när SvS ställer till med hålpipefest och runner runner färg så svänger det rejält. Bra jobbat med dina 25k, själv är jag +21k under jan

Det är ju sjukt bra av er 2 att plussa så mycket. Här går det sämre men ska inte klaga för mycket eftersom jag spelat jävligt dåligt poker. Sen att man blir utdragen gör det inte bättre.

Får skärpa mig nu i slutet. hoppas på 10 k ialf :mrgreen:

Länk till kommentar

Tackar. Jag håller på och överför min rulle från NETeller lite smått nu. Om jag sade hur stor min bankrulle är så skulle ni skratta åt mig och fråga varför jag inte spelar åtminstone 10/20 men jag ser faktiskt inte någon anledning till att flytta upp om jag kan hålla ett snitt på säg 20k / månad (på 2.5/5). Dessutom är jag ung och studerande så har fortfarande lite svårt med att smälta förluster på 7-10k på en kväll vilket skulle vara fullt normalt på 5/10.

Hur är det för er? Är det rullen eller respekten för pengarna som stoppar er från att flytta upp i nivå? Kanske är det en kombination av detta samt motståndet som skrämmer? Är lite kluven i frågan faktiskt.

Länk till kommentar

haha softish ;) br@neteller.. har du lirat på någon annan sajt då eller?

de låter som du plussat 20k flera månader på 2.5/5 och har rulle för 10/20, då e du väll iaf på G med 5-10? känns lite dumt annars då du säkert kan dra in det dubbla ?:)

för mig är de väll att ja inte känner mig så bekväm på nivån än då jag inte ens har en 15k+ månad än, detta e dock första månaden med bara 2.5/5 efterssom ja gick upp i mitten av förra men men får se hur de går.

Länk till kommentar

Tackar. Jag håller på och överför min rulle från NETeller lite smått nu. Om jag sade hur stor min bankrulle är så skulle ni skratta åt mig och fråga varför jag inte spelar åtminstone 10/20 men jag ser faktiskt inte någon anledning till att flytta upp om jag kan hålla ett snitt på säg 20k / månad (på 2.5/5). Dessutom är jag ung och studerande så har fortfarande lite svårt med att smälta förluster på 7-10k på en kväll vilket skulle vara fullt normalt på 5/10.

Hur är det för er? Är det rullen eller respekten för pengarna som stoppar er från att flytta upp i nivå? Kanske är det en kombination av detta samt motståndet som skrämmer? Är lite kluven i frågan faktiskt.

För min del så är jag arbetslös för tillfället, och trivs bra med att grinda ut stålar på "säkra nivåer" I januari har jag 17 vinstdagar och en förlustdag på 2.50/5 SH, så det känns ganska tryggt.

Jag är vinnande på 5/10 över en ganska liten sample dock. 10/20 har jag inte testat. Jag är inte speciellt intresserad av att stångas med bra spelare för tillfället. Jag gillar så lätta pengar som möjligt.

EDIT: Vad nickar du på SvS lost?

Länk till kommentar