hf89fc Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Hej, hur lång tid tar ett uttag till Neteller om man har gjort whitdrawal förut?, jag har glömt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Brukar ta runt 5-6h för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddeman Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Snart är det 48 timmar sedan jag begärde ett uttag till Neteller, ska det verkligen ta så lång tid? Det är mitt första uttag till Neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cmart Postad 29 September , 2007 Rapport Share Postad 29 September , 2007 Snart är det 48 timmar sedan jag begärde ett uttag till Neteller, ska det verkligen ta så lång tid? Det är mitt första uttag till Neteller. Mitt första uttag tog ca 4 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 29 September , 2007 Rapport Share Postad 29 September , 2007 För mig varierar det, men sällan mer än 24h skulle jag tippa, .. om det inte är helg, då brukar det ta lite längre tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rjonsson Postad 29 September , 2007 Rapport Share Postad 29 September , 2007 Jag har väntat ett par dagar på mitt uttag nu, det brukar gå jättesnabbt i vanliga fall. Jag mailade och frågade och dom sa att det tar längre tid än normalt nu eftersom så många gjort uttag nu ungefär samtidigt. "We sincerely apologize for the extended delay in processing your withdrawal request and any inconvenience this may have caused you. While withdrawals normally take 24-48 hours to process, we are currently receiving an unusually high volume of withdrawal requests at this time, making our average processing time longer than 48 hours. " Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddeman Postad 30 September , 2007 Rapport Share Postad 30 September , 2007 Jag mejlade också, fick som svar att det var problem med utbetalningar till Neteller. Pengarna kom in på mitt konto efter 60 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts