lost Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Ingen koll på den här snubben. - blackterror sitting in seat 1 with $128.40 - ImperialSF sitting in seat 2 with $69.95 - milette sitting in seat 3 with $23.83 [Dealer] - peace_love sitting in seat 4 with $142.05 [sitting out] - sigma88 sitting in seat 5 with $98.80 - mr7777 sitting in seat 6 with $245.20 sigma88 posted the small blind - $0.50 mr7777 posted the big blind - $1.00 ** Dealing card to sigma88: , blackterror called - $1.00 ImperialSF folded milette called - $1.00 sigma88 raised - $6.50 mr7777 folded blackterror called - $6.50 milette folded ** Dealing the flop: , , sigma88 bet - $9.00 blackterror called - $9.00 ** Dealing the turn: sigma88 checked blackterror went all-in - $112.90 sigma88 ....................?? Sugig bet på flopp.. Citera
sailor Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 instacall, oftast är de tomma när de gör såna mongospel. dessutom har du outs om så inte skulle vara fallet. Citera
lost Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2007 jo men det brukar oxo betyda "jag överbettar, hoppas han synar" .. Citera
Tiggr Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Tror du ser set oftare hos tomtar som pushar rädda för ett fjärde spader är vad du ser färg har. Citera
strater Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 haha, detta är alltid lika kul tycker dock oftare det är typ nötterna än nånting annat av egen erfarenhet Citera
inqy Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Det är ju checken på turn som gör det knepigt. Den signalerar inte styrka och hur ska vi nu veta om fi spelar vår svaghet eller sin hand. Känns som beslutet är readbaserat. Jag skulle ha extremt svårt att lägga då fi inte borde knalla all in redan på turn med färdig färg, utan vilja få lite betalt. Extremt svårt att veta, men min nyfikenhet är i mitt fall värd ett inköp. Jag sätter en slant på tvåpar. Typ A8 kanske (fast en jäkligt liten slant) Citera
Lolle Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Jag sätter själv en slant på en låg färg som är rädd för ett 4e färgkort eller lågt set med lutning åt set och därav syn i detta fallet, finns ju totaltomtar som bluffar rätt in. Om han synat med några färgkort som är vettiga borde han höjt först in och inte synat höjning rent teoretiskt så om han inte är bra kan han totalbluffa eller sitta på färgen eller om han är bra så har du han till väldigt stor fördel slagen med översettet, därav syn. =) Citera
lost Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2007 jag gissade på set eller låg färg men lutade mer åt set ty hans syn pf... jag tog synen till slut och det visade sig att han hade , blank river (spader) Citera
Lolle Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Vad kan vi då dra för slutsats av detta Han är en tomte och syn va helt korrekt även om va lite förvånande att se =/ Bra spelat iaf tycker jag. Citera
gladdrkim Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Vad kan vi då dra för slutsats av detta Han är en tomte och syn va helt korrekt även om va lite förvånande att se =/ Bra spelat iaf tycker jag. Det hade vart bättre som någon nämnde och beta på turn för att på så vis lättare veta om han är så pass stark som han va. Citera
strater Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Vad kan vi då dra för slutsats av detta Han är en tomte och syn va helt korrekt även om va lite förvånande att se =/ Bra spelat iaf tycker jag. han visste ju hero hade AA å inte kunde folda så korrekt spelat! Citera
cOP Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Som spelat går denna inte att lägga. Tveksamt om den går att lägga även om man betar turn givet att vi "bara" har 100bb. Citera
Hume Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Det hade vart bättre som någon nämnde och beta på turn för att på så vis lättare veta om han är så pass stark som han va. Hade du tänkt betfolda eller? Citera
Recommended Posts