Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilken underbar inledning vi fick på cosmogrinden!

Shahin plussar. Jag plussar.

 

Sedan sa jag; "Tjalle, man får gratis godis och läsk i high stakes-rummet".

Femton hallonbåtar och en clementin senare låg jag 10 k back.

 

Ett miniuttag á 2000 senare satt jag vid Carribean stud, hetare än en oskuld i det muslimska paradiset! Ett tiotal monsterhänder senare var jag tillbaka i high stakes rummet med 7 k på fickan...

 

Det hela gick bra, för samtliga spelare, tills slaktarn äntrade rummet. Därefter försvann det så mkt brickor in i cosmokassan att det blev platsbrist i lådan. Det är i dessa lägen som agnarna skiljs från vetet och chipsen från spelaren.

 

Jag skiljdes ifrån chipsen. Till 75%.

Shahin, däremot, tog fram den magiska fingertoppskänslan som bara den rutinerade storgamblern klarar av att ta fram och spelade enbart var 5e hand.

 

När slaktarn försvann en smula fattigare så återinträdde Shahin i spelet.

 

48 år och 3 begravningar senare lyckades Shahin kliva lillpluss och jag, ytterligare ett par svettiga minuter senare, på öret break even för dagen.

 

Som extra bonus lyckades jag efter hemkomst hämta hem backet på B2B och slutar därmed dagen upp cirkus 880 sek tack vare sportsbettingen =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan sa jag; "Tjalle, man får gratis godis och läsk i high stakes-rummet".

Femton hallonbåtar och en clementin senare låg jag 10 k back.

 

Sjukt roligt!

 

BTW, vad var det för komplimang jag gav dig? Har Baltazar-funderat i två veckor nu, men ingen glödlampa. (Det kanske tar udden av komplimangen i sig, men jag är för nyfiken för att hålla käften.)

 

/HeFFa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt roligt!

 

BTW, vad var det för komplimang jag gav dig? Har Baltazar-funderat i två veckor nu, men ingen glödlampa. (Det kanske tar udden av komplimangen i sig, men jag är för nyfiken för att hålla käften.)

 

/HeFFa

 

Klockan 01:23:56 fuktade du dina läppar och uttalade, till min stora förtjusning, följande ord; "Du ser faktiskt ut som ett riktigt tennisproffs!" :-)

 

Efter de orden fick jag, pinsamt nog, så stort förtroende för dig att jag kände mig tvungen att hålla en kilometer lång utläggning om min mentala blockering när det kommer till tjejer med den s.k. "charlie-looken". :oops:

 

(Vet inte om jag vågar publicera ens en anständig bild på looken då jag åkt på min första infraction för Rasism/sexism :cry:) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klockan 01:23:56 fuktade du dina läppar och uttalade, till min stora förtjusning, följande ord; "Du ser faktiskt ut som ett riktigt tennisproffs!" :-)

 

Ah, var det den som utlöste djupsnacket? Jomen det minns jag. Visste inte att det betydde så mycket för dig. :)

 

Sampras har ingenting på dig bejb!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, då har man blivit hustlad. Igen.

Turneringsexperten och storsvindlaren SöderKrippa har lurat in mig i en badmintonutmaning. 3000 sek till vinnaren och 11-0 till mig i varje set lät ju bra. INNAN han avslöjade att han tränar 38 ggr i veckan med före detta elitspelare och ultraelit-motionärer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, då har man blivit hustlad. Igen.

Turneringsexperten och storsvindlaren SöderKrippa har lurat in mig i en badmintonutmaning. 3000 sek till vinnaren och 11-0 till mig i varje set lät ju bra. INNAN han avslöjade att han tränar 38 ggr i veckan med före detta elitspelare och ultraelit-motionärer...

 

Jag spelade faktiskt ett par juniorlandskamper oxå som liten... :oops::twisted:

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, då har man blivit hustlad. Igen.

Turneringsexperten och storsvindlaren SöderKrippa har lurat in mig i en badmintonutmaning. 3000 sek till vinnaren och 11-0 till mig i varje set lät ju bra. INNAN han avslöjade att han tränar 38 ggr i veckan med före detta elitspelare och ultraelit-motionärer...

Försök slinka för 2500 cash utan frågor eller spel, så spar du tågbiljetten också.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försök slinka för 2500 cash utan frågor eller spel, så spar du tågbiljetten också.

 

Hade ju varit hett om inte jag ändå skulle upp till huvudstaden för att se Stockholm Open tillsammans med min affe...

 

Dock så är jag hyfsat säker på att jag ändå tjänar in den kommande förlusten genom mina genibets på Kalmar - Feyenoordmatchen ikväll:

 

 

Profit

0 - 1 15.5 250.00 3,625.00

 

Ref: Bet matched:

2 - 0 16.5 134.60 2,086.30

 

samt:

 

Under 2.5 Goals 2.16 1,792.00 Win: 2,078.72

 

Resonemanget är enligt följande:

Antingen gör Feyenoord första målet och då kommer Kalmarspelarna offra liv och lem för att hålla ställningarna och få förlängning/straffar

 

ELLER så gör Kalmar 1-0 och då kommer Holländarna satsa så hårt framåt att de oundvikligen lämnar monsterluckan bakåt och då kommer Patrik Vingelben att tjonga in 2-0, varefter Feyenoord ger upp matchen.

 

Under 2.5 mål känns ultrarimligt då Kalmar kommer tokfega hela första halvlek.

 

För alla som vill bli rika ikväll rekommenderar jag att ni tar rygg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan bara säga;

B2B är inte normalt. Inte någonstans...

 

Dagen börjar med att jag tappar 2500 €. PÅ 0.5/1! (Man vill ju hitta bad beat jackpot...)

 

Doomswitchen är så brutal att jag sitter och gråter av skräck när jag får in pengarna med mittenset mot top två (som mycket riktigt sätter hålpipetillägget).

 

Gråtfärdig och desillusionerad sätter jag mig på PLO 3/6 och 2/4 grind och för ett par minuter tycks fungera normalt igen, men så säger det pang, pang, pang säger rivern och det svarta hålet drar mig i allt högre hastighet mot det enda rimliga slutet; den alltid lika förnedrande B2B-busten.

 

Mitt enda hopp står till att metafysikens grundlagar ska slå in och mitt nya nick betala av sig med Robert Zimmermans eviga ordföljd 'For the loser now will be later to win! For the times they are a-changin...'

 

Likt crescendot i ett star trek-avsnitt när Kapten James T. Kirk insett att det inte finns något annat val än att stänga av motorerna och följa den mystiska dragningskraften innan skeppet slits sönder i det fåfänga försöket att undkomma. Precis i det ögonblicket när allt tycks förlorat så sugs de genom ett maskhål och hamnar i vid ett litet, fridfullt solsystem på andra sidan galaxen.

 

Precis på det sättet så finner jag mig själv två timmar senare med stora fina stackar och ett vackert pluss-resultat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt första ebayköp :-)

 

nike2_058.JPG

 

Det finns en hel del godis på den numera ebay-ägda Tradera också.

Leveranstiderna är bra mycket mindre blodiga än från USA/utanför svennelandet.

 

Orkar inte hålla koll på kläderna men det jag budar på får jag i snitt över 100% vinst när jag kränger det "live".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, den överstegsfinten gick man ju på...

Frågan är hur mkt de betalar Federer för att han ska låtsas att han ska spela.

 

Ingen aning men hörde nånstans att han skulle få 4,5 mille!! bara för att komma. Det låter helt sjukt i mina öron om det är sant....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...