Sotomayor Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Hej Tänkte mest höra om det finns någon kunnig på LCD-TV som kunde tipsa om en köpvärd LCD TV i 10 000 kronors klassen. Själv är jag helt borta vad gäller teknik prylar, men har hittat en LCD TV hos Netonnet som jag tycker är snygg. Kan den vara ngt att ha? Modell: Samsung LE-37S62B Art nr: 111013 Beskrivning: 37 tums HD Ready LCD-TV med läcker design med svart pianolack och högklassig bild tack vare bl.a. DNIe bildbehandling och kontrast på 3000:1. Utrustad med SRS TruSurround, text-TV med 1000 sidors minne samt gott om anslutningar. Mvh Tekniktrög Citera
Zyr Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 vill också veta, men kan tänka mig lägga upp mot 20k, 37-42" Citera
Sotomayor Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2007 vill också veta, men kan tänka mig lägga upp mot 20k, 37-42" Inte konstigt att du kan det, med dina klonkarskills Citera
Falcy Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Själv är jag helt borta vad gäller teknik prylar, men har hittat en LCD TV hos Netonnet som jag tycker är snygg. Kan den vara ngt att ha? Modell: Samsung LE-37S62B Ska du ha den som en tavla eller vad ska du använda den till ? Om skärmen ska användas mest till dator är LCD bättre än plasma. Skärmens tekniska spec. är inte speciellt upphetsande, men den är naturligtvis fullt duglig för vardagligt TV/Film tittande. Citera
eyedol Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Köpte en Pioneer 42" nyss, iofs inte LCD utan plasma men riktigt nöjd med den. Gav 18-19k men ser att den gått ner i pris en hel del nu ^^ http://www.dustinhome.se/dacsaportal/custom/1007/pages/products/_1007_wf_show_product_detail.aspx?ProdID=5010096720 Citera
Lolle Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Jo ni som ska köpa tv får jättegärna skriva vad den ska användas till, blir så mycket enklare att ge rekommendationer då. Användning Hur långt det ska va till tvn Krav etc Citera
LuckyStar5.1 Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Hej Tänkte mest höra om det finns någon kunnig på LCD-TV som kunde tipsa om en köpvärd LCD TV i 10 000 kronors klassen. Själv är jag helt borta vad gäller teknik prylar, men har hittat en LCD TV hos Netonnet som jag tycker är snygg. Kan den vara ngt att ha? Köpt denna oc är sjukt nöjd. En som jag känner och jobbar med tv apparater tykte denna va en av de bättre 37" .... + att den är snygg och det va ganska viktigt för mej ! Modell: Samsung LE-37S62B Art nr: 111013 Beskrivning: 37 tums HD Ready LCD-TV med läcker design med svart pianolack och högklassig bild tack vare bl.a. DNIe bildbehandling och kontrast på 3000:1. Utrustad med SRS TruSurround, text-TV med 1000 sidors minne samt gott om anslutningar. Mvh Tekniktrög Köpt denna oc är sjukt nöjd. En som jag känner och jobbar med tv apparater tykte denna va en av de bättre 37" .... + att det är snygg och det va ganska viktigt för mej ! Citera
Sotomayor Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2007 Köpt denna oc är sjukt nöjd. En som jag känner och jobbar med tv apparater tykte denna va en av de bättre 37" .... + att det är snygg och det va ganska viktigt för mej ! Låter ju kanon. Blir nog att slå till på en så. Ja, jag håller verkligen med dig om att den är stilren opch snygg. Förretsten glömde jag att nämna att TV:n i mitt fall endast skall användas för att se på film och då borde den väl räcka till mer än väl. Fast rent hypotetiskt kan jag inte låta bli att undra om den duger till att använda till datorn? Citera
mawam Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Låter ju kanon. Blir nog att slå till på en så. Ja, jag håller verkligen med dig om att den är stilren opch snygg. Förretsten glömde jag att nämna att TV:n i mitt fall endast skall användas för att se på film och då borde den väl räcka till mer än väl. Fast rent hypotetiskt kan jag inte låta bli att undra om den duger till att använda till datorn? varför köpa en lcd TV idag som inte är FULL HD? http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010108800 med lite bättre upplösning än "HD-Ready" kan man förena lite "nytta" med nöje väntar fortfarande på att FULL HD TV burkarna ska fungera lite bättre (finns många med buggar idag) och så sjunker de i pris Citera
JELLJUN Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Finns det någon bra som man kan ha upp till 4 bord på, och som man ser film bra på. Men dessa kostar nog en slant då. Ge mig gärna ex så har man något att sikta på Citera
LuckyStar5.1 Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Låter ju kanon. Blir nog att slå till på en så. Ja, jag håller verkligen med dig om att den är stilren opch snygg. Förretsten glömde jag att nämna att TV:n i mitt fall endast skall användas för att se på film och då borde den väl räcka till mer än väl. Fast rent hypotetiskt kan jag inte låta bli att undra om den duger till att använda till datorn? Har inte testat att koppla datorn än... Men Det ska väll funka bra ! Citera
Ekenstar Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Förretsten glömde jag att nämna att TV:n i mitt fall endast skall användas för att se på film och då borde den väl räcka till mer än väl. Fast rent hypotetiskt kan jag inte låta bli att undra om den duger till att använda till datorn? Om du bara ska se på film så skaffa en plasma istället. Citera
Lolle Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Om du bara ska se på film så skaffa en plasma istället. Indeed, more bang for the buck! Citera
Slow_fox Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Denna är mumma! http://www.prisjakt.se/produkt.php?p=121287 utmärkt att koppla till datorn perfekt till xbox 360.. Haft den i några månader och är hur nöjd som helst! Citera
bjorne1491910376 Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Finns det någon bra som man kan ha upp till 4 bord på, och som man ser film bra på. Men dessa kostar nog en slant då. Ge mig gärna ex så har man något att sikta på Någon som testat 4 bord på prima på en LCD 28-37", 1366*768? Citera
conny Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Det enda man behöver tänka på när man köper TV är att den ska vara större och dyrare än grannens. Citera
Recommended Posts