Gå till innehåll

towergaming5x-bonus


glennviking

Recommended Posts

  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det enklaste sättet att cleara denna bonus är att spela sng. Efter man klarat den här bonusen får man automatiskt en ny 7x. 100% på insättning!

Grymt bra!

 

Har man tur så buggar det sig så man får två stycken (hände mig). Sen när du skrapat ihop 3500 poäng kan du köpa in 7x bonusar $500 på löpande band...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signa precis upp för denna bonus.

 

Testa och spela en liten grytta med 0.5 $ i avgift.

Får man 2,5 poäng då eller måste man spela

grytor med minst 1 $ avgift ?

 

Med vänliga hälsningar

 

Magnus

 

Nej, spelar du t.ex en $5+$0,5 turnering/SNG får du 2.5 poäng.

 

 

Tack för tipset. Clearade denna bonus på 2 dagar, fick in bonuspengarna ganska snabbt. Begärde en cashout i fredags och en lördag midnatt, har inte fått in några pengar på neteller ännu. Men livesupporten sa att uttag endast sker under vardagar och att jag troligen kommer få pengarna på måndag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
någon som spelar NL50 eller NL100 SH på towergaming?

hur många bord spelar du?

hur mkt poäng får du per timme?

 

spelade NL50 där för ett tag sen. SH

fick ungefär 150-200 poäng per 1000 händer spelade. beroende på action iomed att det är comitted.

 

vad har borden med saken att göra? förövrigt spelade jag 6-8.

är sjukt bra trafik på ongame

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelade NL50 där för ett tag sen. SH

fick ungefär 150-200 poäng per 1000 händer spelade. beroende på action iomed att det är comitted.

 

vad har borden med saken att göra? förövrigt spelade jag 6-8.

är sjukt bra trafik på ongame

 

det var dum fråga.. bra att du svarade i händer istället, tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Om jag sätter in $600 och klarar bonusen får jag då $3000 eller vad får jag då. Spelar sit and gos på $11 nivå tror ni jag klarar bonusen då ?:-D

 

nej, max bonusen är $200 och det krävs 5 poäng för varje bonusdollar. Bonusen är lätt om man spelar SNG´s, så ja, du lär klara den utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Kan någon svara mig om jag förstått rätt här:

 

Först får man en signup bonus på 100% på insättningen upp till 200. Sen ytterligare en bonus på 100% upp till 200 som dock kräver lite fler poäng. Till på det kan man köpa cashbonusar för poängen man spelat ihop efteråt?

 

Den enda garanterade bonusen är 100% på första insättningen upp till $400. Denna clearas i raten 5x. Sedan har jag m.fl (troligtvis alla) även fått en $200 bonus (7x) per mail när vi varit klara med signupen. Har dessutom fått ett par bonusar per mail efter det (6x har de två varit).

 

Du kan köpa bonusar i deras shop för points. Det bästa är att komma upp i 3600 poäng för då kan du köpa löpande bonusar på bäst sätt ($500 7x). De lägre bonusarna kostar mer points än du får när du clearar dem så det kommer fattas lite poäng för att köpa en ny när du är klar. Här nedan ser du bonusarna du kan köpa.

 

Cost to buy.................Bonus.....Clearing rate.

1,500 player points.....$150.....8 points per $1 (1200 points)

1,000 player points.....$100.....9 points per $1 (900points)

850 player points........$75.....10 points per $1 (750points)

2,100 player points.....$200.....7 points per $1 (1400 points)

3,600 player points.....$500.....7 points per $1 (3500 points)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den första var upp till 200$ väl? Den som är 5x sen direkt efter fick jag en 7x som också var 200$. Är det inte så för alla?

 

Sorry om jag är korkad nu men jag kan alltså köpa pengabonusar för poängen som jag fått när jag clearat sign-up-bonusen? Jag fick 200$ bonusen just och har lite drygt 1000 poäng, jag kan alltså köpa t.ex 100$(1,000 player points.....$100.....9 points per $1 (900points)) för dem? Vill bara få det klart för mig för tyckte det var för bra för att vara sant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den första var upp till 200$ väl? Den som är 5x sen direkt efter fick jag en 7x som också var 200$. Är det inte så för alla?

 

Sorry om jag är korkad nu men jag kan alltså köpa pengabonusar för poängen som jag fått när jag clearat sign-up-bonusen? Jag fick 200$ bonusen just och har lite drygt 1000 poäng, jag kan alltså köpa t.ex 100$(1,000 player points.....$100.....9 points per $1 (900points)) för dem? Vill bara få det klart för mig för tyckte det var för bra för att vara sant.

 

Signup bonusen är $400 just nu. Var $200 när jag tog den också.

 

Och ja, det är sant att man köper bonusar för poäng man spelat in när man clearat andra bonusar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tower Gaming’s 100% up to $200 clearing at an amazing 5 player points per dollar of your bonus is only available for a limited time, so use the sign up code 5XNOW to get your bonus TODAY!.

 

Now when you clear Tower Gaming’s 5x bonus, you will also receive a second $200 bonus automatically into your My Account. This is the first time we have ever offered these two bonuses together, giving you the opportunity to earn 2 for 1 bonuses and a total of $400* in cash!

 

Få se om jag uppfattat det hela rätt, jag sätter in 200 $, får en bonus på 200$, clearar den, sen får jag en ny 200$ och sätts den in i mitt konto som klumpsumma eller måste jag cleara den med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...