Juggler Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Kommentera artikeln Bankrulle för SnG i denna tråden. Länk till artikeln Citera
jensax Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Bara för att vara på den säkra sidan. Beräkningarna är väl, som jag förstått det, att man aldrig kliver ner i nivå? Citera
kilsmo Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Japp, beräkningarna baseras på att man inte kliver ned i nivå, oavsett vad som händer med bankrullen. Citera
emilio_15 Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Om jag fattat det rätt så borde jag ha 74 inköp. Räknar mig till nivå 4 eftersom poker är min överlägset största inkomst, men har inga utgifter så skulle klara mig även om jag gular:). Och jag hör väl till gruppen som "kommer etta ofta men inte har så hög itm%". Räknade mig även till 7% ROI, även om jag har 13% ROI över 3000 SnGs med avg stake på $26. Men det känns tyvärr som att motståndarna blivit bättre . Citera
Recommended Posts