busmusen Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Ciao! Har precis köpt bärbar och ska signa upp internet, men tycker det är en djungel. Dels undrar jag om det är någon skillnad på att väla PC-kort eller USB modem, något som är bätre än det andra? Dels undrar jag vad man ska ta : telenordia, telia 3g? Vill komma så billigt undan som möjligt och 3g 199 i månaden lockar men då måste man betala 1600 för pckort, någon som har bra förslag? Ska använda den främst i sthlm, men vill även kunna ha täckning om man seglar i skärgården och längs östkusten från sthlm och nedåt Sverige... Citera
Brumpa Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 inte för att vara en besserwisser, men det är stor skillnad mellan 3g och operatören 3 som du troligen menar. Citera
busmusen Postad 28 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2007 ingen som har några svar på mina frågor? Please:-D Måste köpa abbonemang imorgon inför en segeltur och vet verkligen inte vad jag ska ta, lutar åt usb modem då den väl fungerar med Dell Inspiron vilket inte PCkort gör, men eftersom ingen pratar om usb modem kanske det är sämre? Och abbonemang är 3 att föredra? Citera
Recommended Posts