León Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Har dragit igång sng-grinden nu igen lite smått, och en grej som kan vara väldigt störande ibland är alla popups. Det popupen som stör mig mer än allt annat är turneringslobbyn. Går det att på något vis blockera att turneringslobbyn alltid ska "poppa upp" då en SnG (eller tour) just startats? Har sökt som en tok efter alternativ i klienten men hittar inget. Citera
PeO Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 AHK script för PokerStars är det du behöver. Finns på 2+2. Citera
León Postad 25 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2007 AHK script för PokerStars är det du behöver. Finns på 2+2. Tack så mycket. AKH var precis vad jag sökte. Citera
PokerStars_Martin Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Hej León Tyvärr har vi ingen funktion i klienten som gör att du kan blockera dessa popups. Detta har påpekats förut från många SnG-spelare, och jag har vidarebefordrat även din förfrågan till våra mjukvaruutvecklare. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
Recommended Posts