Lurifax Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Ken Lennard ställde upp på att göra ett dragshow-uppträdande a'la After Dark i Sing-a-Long som gick på TV3 i helgen. Att höra Ken sjunga Dolce Vita var lagom komiskt... Något djupare som ligger bakom detta?=) Citera
gdaily Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Ordet mediahora fick just en ny innebörd Citera
Kometen Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Det lär inte vara mycket han inte ställer upp på för att få komma tebaxs i rampljuset! Citera
XarsioN Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Har för mig att jag såg det klippet för typ ett halvår sedan, så jag tror inte det är nytt. Om han inte gjorde någon slags comeback dvs Citera
The Grand Bark Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Något djupare som ligger bakom detta?=) Inget annan än att han inte riktigt nått botten än. Men han jobbar hårt på det. Citera
Falcy Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Ser jag den människan på stan ska jag dra upp gula ankan som låter "kvaack kvaack" och köra upp i trynet på han. Citera
Recommended Posts