kriisteer Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 tjeena! ! har uppgraderat till vista och undrar om nån vet vilka pokerclienter som funkar? kan inte få prima poker o fungera??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Falcy Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 Har du testat att köra det som Administrator ? Högerklicka på genvägen > Kör som Admin De som jag vet fungerar är Partypoker, Paradise, UB, Pacific, Mansion, Stars, Full Tilt, PKR samt Titan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_rothman_ Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 Jag har samma problem på min laptop, fungerar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 För mig funkar Prima, WPX, fulltilt, stars, ongame, SS, boss, mansion. Har ej testat något annat och tror inte det lär va några problem. PokerOffices HUD funkar dock inte, men upptäckte nyligen att PokerTracker+AceHUD lirar kanon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Verkar inte fungera längre med Prima. Någon som vet om något hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Verkar inte fungera längre med Prima. Någon som vet om något hänt? funkar för mig. Högerklicka och kör som admin bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts