Tralala Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Har letat efter en tr[d men inte funnit n[gon s[ jag skapar en ny! Hur tar ni ut pengar. Innan anvande jag neteller kortet. Sedan tog jag ut via party poker. Men nu tar ju dem 2.5 dollar sa det orkar jag inte med. Vet nagon nar nya netelller kortet kommer. Antar man far reg om sitt baankkonto pa neteller. Citera
thefman Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Jag kör bankwire från NETeller till svenskt bankkonto. Tar 3 dar på avg. Har mailat supporten och frågat när de nya korten kommer men ej fått svar. Citera
heltok Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 jag tar visa-cashout från purple lounge. kostar $1. orka vela. Citera
calloway Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Jag kör bankwire från NETeller till svenskt bankkonto. Tar 3 dar på avg. Har mailat supporten och frågat när de nya korten kommer men ej fått svar. Gjorde också det ett par ggr men insåg det riskabla ur skattesynpunkt. Varje "årsbokslut" får skattmasen tillgång till mina banktransaktioner vilket teoretiskt kan innebära att de kan berära kontroll av pengainflödet från Neteller(lirar mycket på stars). Nu använder jag en avgiftsfri EU-sajt som "mellanhand":roll: Citera
FraXioN Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Nu använder jag en avgiftsfri EU-sajt som "mellanhand":roll: Vilken är det? Citera
calloway Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Vilken är det? Det vill jag inte gå ut med i öppen tråd.....men om ni tar er tid att leta lite ska ni finna;-) Citera
Recommended Posts