Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Mitt Xbox 360 gick sönder efter 6 månader skickade in det på reparation, dom sa att det skulle ta högst 2 veckor men jag har ej fått det än och det har gått en månad:evil: !

Postad
Känns som det nuförtiden mest beror på vilka utgivares spel man vill spela, därefter köper man systemet som de ges ut på...

Ganska sant det du säger!

Jag själv har en 360.. Jag spelar inte mycket alls men det kan väl vara kul nån gång då och då!

Det är en bra konsol, helt klart. Det är däremot synd att den låter som fan (när man spelar) och att de flesta konsolerna går sönder. Men visst är den mycket billigare än PS3?

Har aldrig lirat online (ett minus att deras onlinetjänst kostar) men mina kompisar säger att det ska vara toppen.

Det var lite iaf... undrar du nåt speciellt så kan du ju fråga. :-)

Postad

Jag har en PS3:a. Jag tycker grafiken är brutal, krossar 360:an. Nackdelen är att det inte finns så många speltitlar ännu, samt att online-stödet är betydligt sämre än på 360:an (Men i gengäld är det helt gratis). Det är många nya spel på gång. Fördel också att den innehåller blueray-spelare. Den är dock betydligt dyrare än 360.

Postad

Jag har både PS3 och xbox360.... PS3 är ganska värdelöst, det finns inga bra spel till det och de spelen smo är på gång är inte särskiolt bra heller....till bxox finns det ett par bra spel coh bra titlar, MEN pS3 är ju bluray-spelare och det är väl värt nåt...sen är jag ju midsommarflull också så du kan inte ta mittt ord till å100% :-) Men 360 är bätttr än PS3

Postad

väldgit nöjd med mitt ps3.. Motorstorm är snyggt och roligt på internet..dock är hållbaraheten inte så bra..Resitance: Fall of Men är väldigt bra..underskattat eftersom det fått oförtjänt dålig kritik i pressen..40 pers matcher online slår det mesta..Gears Of War till 360 funkar det med..men spelat båda och föredrar Resistance..

det som dock är förvånande är att Pro Evolution 6 fortfarande är det bästa spelat till ps3..längtar till i höst

..här kommer dock avgörande anledningen till att köpa ps3:

http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=138743

Postad

tack för svaren :)

lutar åt att det blir xbox, det är billigare och finns fler spel.. orkar inte lägga ut över 6K på en konsol. :roll: ( + att jag vill spela pingis-spelet :D)

hur mycket kostade det att spela online ?

Postad
tack för svaren :)

lutar åt att det blir xbox, det är billigare och finns fler spel.. orkar inte lägga ut över 6K på en konsol. :roll: ( + att jag vill spela pingis-spelet :D)

hur mycket kostade det att spela online ?

Tror jag betalat 600 för ett år

Forza 2 är det mest överlägsna bilspelet jag provat

Postad

Alla tre stationära konsollerna sitter ju i stort sett helt utan bra spel. Samma sak förra generationen, dröjde ungefär ett år innan det kom ett spelbart spel på PS2an (GTA3 eller Jak & Daxter, minns inte vilket som kom först).

Det är sån jävla hets på att inte vara sist ut i racet så dom försöker sälja konsoller på "att någon gång i framtiden kommer det spel som inte får dej att gråta rakt ut i tristess", istället för att ha en bunt riktigt bra spel färdigställda till release. Vissa väntar, vissa vill ha något nytt att låta dammet landa på. ;)

En annan fördel med att vänta är ju att modchippen alltid blir bättre ju längre tid det får gå. :D