Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Någon som vet om man får poäng när man gör insättningar med ICA kort till olika siter?

Jag menar, räknas det som ett köp?

Om du väljer deras ICA Bankkort plus så är jag övertygad om att det ger bonus. Dock så innebär det att du kommer att ha minst 10k kredit och de kommer antagligen att kräva en fast inkomst eller nånting.

Jag har Handelsbankens Allkort VISA och jag är nästan helt säker på att jag har fått deras bonus på mina Pokerköp. Det handlar inte om så mycket, men why not liksom?

Båda bankerna är dessutom trevliga och har bra villkor för övrigt till skillnad från Swedbank och framförallt Swedbanks avarter här nere i Skåne.

• 2 months later...
Postad
Bara om man har ICA bankkort plus som nämnts här tidigare. Jag ville inte ha kredit och valde då vanligt ICA bankkort.

EDIT: GE Moneybanks kort verkar vara exakt likadant (inget valutapåslag och växlingsavgift vid utlandssköp) fast utan årssavgift. Någon som vet ifall man kan få IBAN nummer till sitt konto där? Isf är det ju guld värt för pokerspelare.