XaaL Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Vart får man tag på ett billigt VISA/Mastercard (billigt bankkort)? Icabanken? Statoil eller nåt sånt. *Det viktigaste är att man ska kunna köpa på internet med det. EDIT: är det här bra http://www.gemoney.se/templates/EntrencePage____948.aspx ? Citera
evilPTP Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Den här länken kan kanske hjälpa dig lite på traven.... http://se.pricerunner.com/testpatrullen/kreditkort/index.html Citera
Fraiser Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Någon som vet om man får poäng när man gör insättningar med ICA kort till olika siter? Jag menar, räknas det som ett köp? Citera
Alex_Svensk Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Någon som vet om man får poäng när man gör insättningar med ICA kort till olika siter?Jag menar, räknas det som ett köp? Hehe... Tror inte det, men du skulle vara smart. Citera
Kollikock Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Någon som vet om man får poäng när man gör insättningar med ICA kort till olika siter?Jag menar, räknas det som ett köp? Om du väljer deras ICA Bankkort plus så är jag övertygad om att det ger bonus. Dock så innebär det att du kommer att ha minst 10k kredit och de kommer antagligen att kräva en fast inkomst eller nånting. Jag har Handelsbankens Allkort VISA och jag är nästan helt säker på att jag har fått deras bonus på mina Pokerköp. Det handlar inte om så mycket, men why not liksom? Båda bankerna är dessutom trevliga och har bra villkor för övrigt till skillnad från Swedbank och framförallt Swedbanks avarter här nere i Skåne. Citera
jw1700 Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Någon som vet om man får poäng när man gör insättningar med ICA kort till olika siter?Jag menar, räknas det som ett köp? Man får poäng Citera
stenarn Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Man får poäng Bara om man har ICA bankkort plus som nämnts här tidigare. Jag ville inte ha kredit och valde då vanligt ICA bankkort. Citera
stenarn Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Bara om man har ICA bankkort plus som nämnts här tidigare. Jag ville inte ha kredit och valde då vanligt ICA bankkort. EDIT: GE Moneybanks kort verkar vara exakt likadant (inget valutapåslag och växlingsavgift vid utlandssköp) fast utan årssavgift. Någon som vet ifall man kan få IBAN nummer till sitt konto där? Isf är det ju guld värt för pokerspelare. Citera
Recommended Posts