Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Det där med olika sessioner på en dag måste jag bli bättre på, när jag spelar 3k händer brukar jag ta dom i rad, eventuellt med 5 minuters paus nånstans i mitten:roll: .

hehe, skulle jag aldrig palla :-P 1000 händer är rätt lagomt för mig allafall på en session, ungefär där jag börjar tappa lite fokus.

• Svars 674
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
är inte så jobbigt faktiskt bara man har lite vilja :) Brukar spela 7 bord = 700 händer per timma, spelar varje session 1K händer och minst då 3 sessioner om dagen. Helst varje dag men ska försöka spela 4K händer dem dagarna när jag spelar så jag kan softa nån dag ibland.

Jaha ok, så det var DÄRFÖR du hade spelat 14K händer för lite förra gången du prövade?

LOL :mrgreen:

Postad
Jaha ok, så det var DÄRFÖR du hade spelat 14K händer för lite förra gången du prövade?

LOL :mrgreen:

jo för att jag inte hade viljan då när ni fiskar kom och distraherade mig? :?:mrgreen: Kan höja bettet till 1K$ om du vill :D

Postad

The 3K hands everyday mission:

Ska snitta 3000 händer varje dag resten av månaden. Har satsat 200$ med både punkrock_kid och metaddict som tror jag inte klarar det :)

Dag 1: 524$ och 2973 händer

Postad
Snitta är väl inget svårt. Det är mycket svårare att klara av att spela minst 3000 händer VARJE dag.

aa det är väl klart men det skulle ju bara vara psyksjukt :D

Postad

heh 8-tablade precis en några timmar och fick in 2K händer, trodde jag var pluss bra bit över 1000$ men vara bara 200$, kul :D

EDIT: 2K händers session var för mycket, vart passiv i slutet, 1K händer är perfa :)

Postad
Öh, 8tablea i nästan 3 timmar alltså? Rätt sjukt hur man kan orka det

hehe, jag klarade det inte speciellt bra, men kolla på folk som challe50 som 10-tablar 7-8 timmar varje dag varje månad :)

Postad

Hej alla glada!

Jag har en liten fråga. Det är nämligen så att jag kommer att få 200$ helt gratis vid månadsskiftet - så jag undrar om någon har tips på roliga saker jag kan göra för dessa free monies!

• Skapa nytt...