Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 674
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
jag är nog cp störd, vilken normal människa får för sig att spela 10/20 fixed omaha 8 kl 5 på natten utan att ha spelat spelet förut?

Du blir vis av erfarenheten...

Learning by doing...

*plattan är varm* Bränner jag mig på handen om jag lägger handen på plattan? *lägger handen på plattan* AJ, f-n, den var varm, jag brände mig.

Du är inte cp störd, du är ung. 8-)

Postad
Du blir vis av erfarenheten...

Learning by doing...

*plattan är varm* Bränner jag mig på handen om jag lägger handen på plattan? *lägger handen på plattan* AJ, f-n, den var varm, jag brände mig.

Du är inte cp störd, du är ung. 8-)

Det sägs att pojkar behöver bränna sig 8-9 gånger innan dom lär sig,

tjejer endast 1 gång. Så vi lär se dig i Omaha träsket fler gånger.:lol:

Postad

Plan:

Ska börja redovisa resultat varje dag nu och har ett mål som jag håller för mig själv. Kommer inte redovisa antalet händer eller $ resultatet utan bara i % i förhållande till målet. Tex om målet är 1000$ och 3000 händer för månaden och jag dag 1 vinner 100$ och spelar 30 händer så blir det 10% och 1%

Postad
Och :) DÅ behöver alla bara ta 0,0X (där X är %) och multiplicera det med 20k$ och därigenom få fram din dagsvinst/förlust ;)

hm, tror inte att jag nånstans skrivit vad jag har för $ mål för månaden och om jag har det så har jag ändrat mig och det är INTE 20K$ :-D

Fattar inte hur man gör för att kolla på filmerna på första sidan??

Tryck på länken, sen står det 3 st bokstäver i högre hörnet typ, dem skriver man in i rutan till höger om bokstäverna och trycker på download :)

----------------------------------------------------------

Förövrigt blir det paus i dagboken, måste ta tag i mitt liv igen och börja må bra igen före jag orkar skriva massa här, just nu mår jag inte så värst bra :( Tagit några steg i rätt riktigning med löpning igår och träningscykel idag, inge kebab, dricka eller energidryck på 2 dagar, massa vatten, grönt te och sen har jag börjat knapra vitaminer.

Postad

Rullar på bra det här. Visserligen åt jag en kebabrulle igår men ibland måste man ju unna sig. Men annars har jag bara druckit vatten och te och skitit i all dricka och idag var jag ute och sprang i 2 timmar :D

Postad
Rullar på bra det här. Visserligen åt jag en kebabrulle igår men ibland måste man ju unna sig. Men annars har jag bara druckit vatten och te och skitit i all dricka och idag var jag ute och sprang i 2 timmar :D

Varians ;)

• Skapa nytt...