Gå till innehåll

pinnen klarade grajndmålet, moderatorer: stäng dagboken please


DaPine87

Recommended Posts

  • Svars 674
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag är nog cp störd, vilken normal människa får för sig att spela 10/20 fixed omaha 8 kl 5 på natten utan att ha spelat spelet förut?

 

Du blir vis av erfarenheten...

 

Learning by doing...

 

*plattan är varm* Bränner jag mig på handen om jag lägger handen på plattan? *lägger handen på plattan* AJ, f-n, den var varm, jag brände mig.

 

Du är inte cp störd, du är ung. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du blir vis av erfarenheten...

 

Learning by doing...

 

*plattan är varm* Bränner jag mig på handen om jag lägger handen på plattan? *lägger handen på plattan* AJ, f-n, den var varm, jag brände mig.

 

Du är inte cp störd, du är ung. 8-)

 

Det sägs att pojkar behöver bränna sig 8-9 gånger innan dom lär sig,

tjejer endast 1 gång. Så vi lär se dig i Omaha träsket fler gånger.:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plan:

 

Ska börja redovisa resultat varje dag nu och har ett mål som jag håller för mig själv. Kommer inte redovisa antalet händer eller $ resultatet utan bara i % i förhållande till målet. Tex om målet är 1000$ och 3000 händer för månaden och jag dag 1 vinner 100$ och spelar 30 händer så blir det 10% och 1%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och :) DÅ behöver alla bara ta 0,0X (där X är %) och multiplicera det med 20k$ och därigenom få fram din dagsvinst/förlust ;)

 

hm, tror inte att jag nånstans skrivit vad jag har för $ mål för månaden och om jag har det så har jag ändrat mig och det är INTE 20K$ :-D

 

Fattar inte hur man gör för att kolla på filmerna på första sidan??

 

Tryck på länken, sen står det 3 st bokstäver i högre hörnet typ, dem skriver man in i rutan till höger om bokstäverna och trycker på download :)

 

 

----------------------------------------------------------

 

 

Förövrigt blir det paus i dagboken, måste ta tag i mitt liv igen och börja må bra igen före jag orkar skriva massa här, just nu mår jag inte så värst bra :( Tagit några steg i rätt riktigning med löpning igår och träningscykel idag, inge kebab, dricka eller energidryck på 2 dagar, massa vatten, grönt te och sen har jag börjat knapra vitaminer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...