PUSH Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Hur långtid tar det att göra ett uttag till visa? (När har jag pengarna på kontot?) Citera
Donner Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Beror nog på vilken bank du har. T.ex Nordea verkar hålla på slantarna typ 5 dagar för att tjäna lite på räntan(tror jag). Citera
PUSH Postad 21 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2007 Ok, har ju faktiskt nordea. Är själva poker sidan snabb men banken som slöar sig då? Jag gjorde ett uttag, sen fick jag ett mail att jag gjort en withdrawl Request. Får jag något nytt mail när den är godkänd? Tack Citera
ParbetDavid Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Hej, Uttag till Visa tar ca 3-5 arbetsdagar. Du ska få ett mail även när ditt uttag behandlats färdigt. Citera
Golfarn Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Undrar också; kanske inte just uttagsproblem, men växlingskurs. När jag satte in på sajten fick jag betala 6.67 sek, eller något liknande, per dollar. Nu när jag ska ta ut är säljkursen endast 6.2 sek vilket gör att jag tappar massa pengar. Varför är skillnaden så fruktansvärt stor? Känns ju ganska olönt eftersom man inte kommer ifrån problemet. Inget ljushuvud som har en lösning på problemet? Citera
Recommended Posts