fredde80 Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Är mkt intresserad av länktips till olika bloggar från personer som antingen lirar highstakes cash, eller spelar på turneringscirkusen. Har ett par som jag brukar följa som jag gillar, men tänkte utöka det antalet. Hoppas därför jag kan få in tips på fler bra bloggar (som uppdateras oftare än t.ex brad booths, senast oktober 2006 eller nått) Turneringshandsdiskutioner eller handtänkande är ett stort plus I Bokstavsordning: Mats Iremark Jonathan Little Joseph Michael Shannon Shorr Brian Townsend Paul Wasicka Johan Wemmenhag (Alla bra bloggtips lägger jag till i första inlägget) Citera
Bluwajt Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Vet inte om det är vad du söker, men jag tycker Rounders blogg är väldigt underhållande. Citera
fredde80 Postad 20 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2007 Vet inte om det är vad du söker, men jag tycker Rounders blogg är väldigt underhållande. Kanon precis vad jag ville ha Misstänker att det är Johan Wemmenhag så jag lägger in den med det namnet... Citera
Recommended Posts