riosatiy Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Hur tänker ni här?. Det är jag som varit aggressorn i spelet hittils och har bombat på rätt bra. Fi har mest foldat . Det kan vara väldigt svårt att sätta sig in i en HU cg match efter som bordsdynamiken spelar såpass stor roll. ** Game ID 1449239363 starting - 2007-06-18 14:55:18 ** Arti [Hold 'em] (3.00|6.00 No Limit - Cash Game) Real Money - FISH_GO_MOO sitting in seat 1 with $1392.00 - BlirRik sitting in seat 2 with $771.00 [Dealer] BlirRik posted the small blind - $3.00 FISH_GO_MOO posted the big blind - $6.00 ** Dealing card to FISH_GO_MOO: , BlirRik raised - $21.00 FISH_GO_MOO raised - $66.00 BlirRik called - $66.00 ** Dealing the flop: , , FISH_GO_MOO bet - $110.00 BlirRik went all-in - $708.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 callcallcallcallcallcallcallcallcallcall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Utan histora mot Fi så måste det väl ändå vara solklar fold, lite beroende på exakt HUR aggresiv du varit under sessionen? Kan väl inte vara standard att syna AI med TPTK för över inköpet här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Utan histora mot Fi så måste det väl ändå vara solklar fold, lite beroende på exakt HUR aggresiv du varit under sessionen? Kan väl inte vara standard att syna AI med TPTK för över inköpet här? Jag trodde jag mådde dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Jag lirar inte H-U men va fan, utan read kan man väl ändå inte syna denna, herr proffs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Utan read kan du inte folda denna på 6-manna heller, herr sopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bohusgården Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Bara att lägga. Han har ju pocketfemmor. Ser ju vilken veteran som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Ska vi slå vad? Jag kanske är lite för tight. Sopa, tja kanske. Tjänar pengar iallafall, NIT kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bohusgården Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Jo, men vem fan ligger inte plus på poker? Jag, John Juanda och Karl Möller är de bästa spelarna i världen just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Jag ser verkligen inte att man kan folda denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Att tjäna pengar på poker är ingen bedrift. Att vara bra på poker är en annan femma. Finns dock inte så många på detta forum som är BRA på poker. Gretko. är en av de bättre. LOL. Jag foldar handen iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Att tjäna pengar på poker är ingen bedrift. Att vara bra på poker är en annan femma. Finns dock inte så många på detta forum som är BRA på poker. Gretko. är en av de bättre. LOL. Tack, jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Ingen frisk människa i hela världen foldar. Med andra ord, vi har en sjuk människa i tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 19 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 vad roligt att man fått så många välövertänkta och utarbetade analyser som gensvar. jag håller med om att syn antagligen är rätt spel här, av en hel del anledningar. jag tycker det dock är förvånande att så många inte ens tänker till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Med tanke på stackdjupen och den infon du ger finns det inget att diskutera, fold finns inte. Särskilt inte HU. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Dina bet tycker jag skriker ut pp eller AK eller AQ. Så vad har han? Ett set ibland, ett två par med ess i topp ibland och färgdrag väldigt ofta. Även högre pocket kan han ah. Ingen rolig syn men man måste nog göra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Utan read kan du inte folda denna på 6-manna heller, herr sopa. LOL håller faktiskt med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Den är för stark i förhållande till stackdjupet att vika. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 splitpott! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Håller med Tiltkorven. Varför inte vänta in bättre lägen som färgstegar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 jklhgfdsbhfdlsbgfdsbgds stäng tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Utan read kan du inte folda denna på 6-manna heller, herr sopa. Jag kan faktiskt inte heller minnas att jag foldat här i 6-manna nån gång. Om man viker här, vafan ska man syna med, set+? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Så till vida att du varit den aggressive hela tiden i den här matchen, varför i hela friden skulle han då ställa med en bättre hand? Behöver han vara så rädd för färgdraget? Nej, folden finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 19 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 anledningen att jag postade denna handen är att jag synade väldigt fort och kom sedan efteråt på att jävlar vad jag betalde av lätt om han hade tvåpar/set.. Jag skulle nog iaf kunna göra exakt det spelet han gör här med A5/A9. men ja jag har väldigt svårt att se hur man ska vika denna handen. ville mest ha lite bekräftelse. jag tänkte iaf som så att han gör detta med ett naket ess. kanske ess kung som mig för att han vet att jag antagligen bombar turn, och då kan han få ett svårt beslut om något scarecard kommer. därför tror jag han vill ha det all in redan på flop för att lägga det "svåra" beslutet på mig. visst kan han ha set eller tvåpar men. FISH_GO_MOO called - $708.00 ** Dealing the turn: ** Dealing the river: BlirRik shows: , FISH_GO_MOO shows: , FISH_GO_MOO wins $1547.00 from the main pot End of game 144923936 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 zomg shipitholla... du har inte många rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts