diazo Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 "En man går bärsärk med tre macheteknivar i byn Liatorp i Kronoberg. Nu varnar polisen - och kallar honom farlig. - Vi har kallat in förstärkning från Malmö och förhandlare är på väg, säger länsvakthavande befäl i Kronoberg, Robert Mattebo. Polisen fick larmet av flickvännen tidigare i kväll. Mannen, som beskrivs som psykiskt instabil, hade hotat henne och hon hade springande tagit sig in i en grannfastighet. När den första patrullen kom till platsen hade mannen tagit sig ut på gården där han vevade med tre macheteknivar mot polismännen. 6 patruller på plats De kallade snabbt på förstärkning. Totalt finns nu 6 patruller på platsen och försöker lugna ner mannen som har rört sig mot centrala Liatorp. En piketstyrka har kallats in från Malmö och en förhandlare är på väg till platsen. - Vi upplever att vi har situationen under kontroll, säger Robert Mattebo." var håller han den 3e kniven när han vevar? Citera
Ignatius Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 Vilka arbetstuppgifter har den sjätte patrullen? Citera
Partyjack Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 Vilka arbetstuppgifter har den sjätte patrullen? Förhoppningsvis att skjuta sönder knäskålarna, vilket egentligen borde vara den första patrullens uppgift.. Citera
brainslicer Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 ajaj, inte se för mycke på Jason Citera
shipitholla85 Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 På min tid bar jag 3 knivar, 1 i vadera hand och en på picken Citera
Cleburne Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 Bara så att alla vet var jag inte ens i närheten av Liatorp i kväll. Citera
Verbal__Kint Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 Psykiatrireformens efterdyningar... -Vi sätter in vården när det redan är försent så kostar det inget...för oss iallafall... Hur lång tid tar det innan vi har vårt eget Columbine? Otäckt som fan! Citera
SouthEast Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Gillar inte att man skjuter folk med skarp ammunition om det inte är absolut nödvändigt, men borde man inte kunna använda: Stungun eller liknande.... Gummikula.... Snabbt avslut på situationen? Citera
Hjort Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 var håller han den 3e kniven när han vevar?En av knivarna har så klart bajonettfäste för ytterligare en kniv i de fall den skulle bli slö. Citera
Hjort Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Vilka arbetstuppgifter har den sjätte patrullen?Kaffe- och bakverksleverans? Citera
wheelinho Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 typiskt Sverige, 118 poliser för att få stop på en snubbe med 3 knivar Borde väl en ensam polis klara av..."upp med händerna annars skjuter jag" gör han inte de så Bo0M headshot, ship it Citera
JohnH Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Låter inte allt lite lamare i sweden? Upp med händera! el Frys till is mammaknollare Nu kanske jag sett lite för mycket på cartoons sena sändningar iof... men armarna upp åt sträck känns töntingt. Citera
Saint_Bjorn Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Sammanfattning: En man går bärsärk med tre machetas. (Skickligt gjort av honom!) Polisen tror att han är farlig. (Så vilken tur att ni finns! Behövde ni rådfråga rikspolischefen?) Mannen beskrivs som psykiskt instabil. (Inrätta ett Nobel-pris i psykologi så har vi 2007 års vinnare klar!) Totalt finns 6 polispatruller på plats. Förstärkning är på väg. (Håller med, overkill är bättre än bara...kill.) Polisen upplever att de har situationen under kontroll. (Vi litar på er! Alltid! Bra också att ni upplever saker. Kommer inte förstärkningen snart förresten?) Fråga: Hände det här igår? Är han fast än? Eller gömde han sig bakom en buske så polisen tappade bort honom? Går det inte att skicka in tidningsklippet till Jay Leno? Citera
Luca Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Tycker ni är bra taskiga mot killen. Jag har från säker källa att han fick sitt topptriss knäckt av en all in hålstegeträff på rivern. Han agerade ju bara ut vad jag många gånger velat göra... Citera
PinkFloyd Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 KLOCKREN HELTOK! WHATS UP ELIT3N-? Citera
elit3n- Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 WHATS UP ELIT3N-? sitter fortfarande o garvar åt bilden med typ 59 knivar sjäälv? Citera
Recommended Posts