Gå till innehåll

Spel nattetid


limp_asterix

Recommended Posts

Jag tycker att man märker en avsevärd skillnad kvällstid och nattetid. Jag lirar dock mest på svenskaspel. Då folk blir tröttare agerar de sämre.

Fredag och lördagkvällar emellan 00:00 - 03:00 är happy hour. Då får du dubbelt betalt.;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att man märker en avsevärd skillnad kvällstid och nattetid. Jag lirar dock mest på svenskaspel. Då folk blir tröttare agerar de sämre.

Fredag och lördagkvällar emellan 00:00 - 03:00 är happy hour. Då får du dubbelt betalt.;-)

 

Jag tycker det tipset är överskattat, även om folk i allmänhet kanske spelar vårdslösare sent, så är det ju inte så att det vimlar av spelglada fyllon som ställer med vad som helst..spelar själv på SvS, och kan vinna lika bra, eller bättre, t. ex. en söndageftermiddag som en sen fredags- eller lördagskväll.

 

Dubbelt betalt är inget som gäller generellt dessa tider, även om det är möjligt att winraten torde öka då.:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

håller med Nickefik, det beror ju också på vilket motstånd man föredrar dvs ens egen spelstil. Tror också att många teorier om tider är baserade på när all amerikanks fisk fanns där ute....och den mesta är ju borta nu. Men snart så kommer hela Asien upptäcka poker = Ny fisk och bästa tid förmodligen deras kvällstid!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe klockan är 4 och sitter o grindar lite. Självklart är det sämre lir på natten och det orsakar en avsesvärd skillnad på ens winrate. Detta betyder inte att man ska spela på nattetid då ens morgondag blir rejält uppskruvad när man gör på detta sätt. Sedan vill jag tillägga att ett flertal proffs spelar nattetid, tror ni att de gör detta för skojs skull eller????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe klockan är 4 och sitter o grindar lite. Självklart är det sämre lir på natten och det orsakar en avsesvärd skillnad på ens winrate. Detta betyder inte att man ska spela på nattetid då ens morgondag blir rejält uppskruvad när man gör på detta sätt. Sedan vill jag tillägga att ett flertal proffs spelar nattetid, tror ni att de gör detta för skojs skull eller????

 

Beror väll lite på.

Många kör väll på natten för att kunna spendera tid med vänner på dagarna.

 

Ex: grinda en hel natt, gå och lägga sig vid 7 sen vakna 12-15:00..

Men kan ju inte prata för någon annan direkt, min dygnsrytm är skev och jag jobbar deltid.

 

så har endel fritid och kan göra lite hur jag vill.

Har inte varit något kanon väder direkt på det senaste så spelar ingen roll för mig att jag sitter inne och grindar ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror väll lite på.

Många kör väll på natten för att kunna spendera tid med vänner på dagarna.

 

Ex: grinda en hel natt, gå och lägga sig vid 7 sen vakna 12-15:00..

Men kan ju inte prata för någon annan direkt, min dygnsrytm är skev och jag jobbar deltid.

 

så har endel fritid och kan göra lite hur jag vill.

Har inte varit något kanon väder direkt på det senaste så spelar ingen roll för mig att jag sitter inne och grindar ;-)

 

Haha själv gör jag likadant, måste säga att det ger en enorm känsla av frihet att kunna lira exakt när man vill för att man inte har några fastlagda rutiner man måste följa. Men som du säger det beror ju på från person till person

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att man märker en avsevärd skillnad kvällstid och nattetid. Jag lirar dock mest på svenskaspel. Då folk blir tröttare agerar de sämre.

Fredag och lördagkvällar emellan 00:00 - 03:00 är happy hour. Då får du dubbelt betalt.;-)

 

Håller med fullständigt, mycket bra värde vi den tidåpunkten på SS :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Då jag har en morgonpigg son så har det hänt att jag har spelat på FT

vid 6-7 på morgonen och det har funkat väldigt bra för mig. Det verkar

vara många trötta spelare som inte är så koncentrerade.

 

Instämmer. Jag spelar 5.45-6.45 varje vardag innan jag åker till jobbet och tycker värdet är lite bättre då (natt i USA) än på kvällen (dag i USA).

 

På FT är det happy hour lördag och söndag morgon, svensk tid. Sätt klockan på ringning vid sex och håva in en massa stålar före frukost.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...