Gå till innehåll

Kommer jag kunna ta ut mina pengar?


Recommended Posts

Vi säger att jag la på ett år eller två på min ålder för att få gratispengar på en pokersida. Jag fick pengar på sidan som jag nu spelat upp till några tusen.

Det jag undrar är om jag kommer stöta på problem vid ut-cashning pga att jag ljugit om åldern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en chans att de kommer på dig eftersom visa pokersajter vill ha en koppa av ID-handlingar m.m vid första uttagningen. Då fryser de troligtvis pengarna.

 

Spontant så känns det som att det är en risk istället för chans att han måste skicka in id-handlingar.

 

Om man gör en överföring via Neteller så bör du inte behöva via legitimation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
måste Neteller kontot stå i mitt namn?

 

Netellerkontot måste stå i samma namn som kontot du har på sajten.

 

edit: Sajten har ingen player transfer? Isf. kan du ju skicka över pengarna till nån du känner som har konto där, han tar i sin tur ut och ger dig pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

edit: Sajten har ingen player transfer? Isf. kan du ju skicka över pengarna till nån du känner som har konto där, han tar i sin tur ut och ger dig pengarna.

 

Jo men det står så här under "Please note that your first player transfer transaction requires a security check.". Vad innebär de?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men det står så här under "Please note that your first player transfer transaction requires a security check.". Vad innebär de?

 

Troligtvis ID handling osv..

Många sajter kräver inte ens ID kopior men det är ju helt klart en risk att försöka ta ut pengarna.

Visst det är inte bra med chipdumpning och det är verkligen inget som man ska hålla på med men det är inte särskilt svårt att göra det snyggt, kostar lite i rake bara. Känns som det är det minst risk att ta ut pengarna på det sättet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...