Gå till innehåll

Om deposit


Undertaker

Recommended Posts

Tjenare alla!

 

Jag tänkte höra med er om ni känner till något bra sätt att deposita på många olika sidor. Själv har jag tidigare använt neteller, men jag öppnade nu ett nytt konto. Det kontot får jag inte igång för dem godkänner inte det pappret jag skickar in. Och det behövde jag inte göra förra gången. Så jag tänkte om det finns några alternativ, eller ska jag behöva gå och gräva i högen av räkningar för att hitta ett papper som dem blir nöjda med. Vad är fördelarna/nackdelerna jämte att ha det ni föreslår mot neteller eller köra direkt med sitt visa/mastercard kort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha använt NETeller mycket under knappt två års bonushorande så har jag nu avvecklat det helt och hållet. Iofs så byter jag inte sajt längre, men NETeller är ett riktigt jävla skitföretag.

 

Att jag inte får logga in från vissa länder är absurdt. Att jag sen inte får låsa upp kontot innan jag kommit hem, trots att jag befinner mig i ett "godkänt" land, är ännu absurdare.

 

Att hitta information på deras hemsida tar evigheter för den är uppbyggd på ett mycket märkligt sätt. Deras gratisnummer fungerar för vissa, men inte för andra (för mig har det alltid funkat dock). Svaren som kommer från deras support är rena skämten ibland (standard för pokerspelare iofs (Stars undantaget)). De där lotterierna som de kör med NETPoints är en enda stor scam. Deras avgifter är höga.

 

Jag kör numera med VISA-kort och än så länge har jag inte blivit besviken. De kan bli dyrare, men om jag inte sätter mig och räknar på det så vet jag inte med säkerhet och det man inte vet har man inte ont av. Dessutom så poppar det ju upp trådar lite då och då om att folk har fått sjukt dålig växelkurs på NETelleruttag så det kan bli dyrt där också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...