Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej.

Nu har jag just tagit ut bonusen på full tilt på 600$ så nu hade jag tänkt fråga om någon ny bonus. jag funderar på att prova bestpoker men hur länge skulle det t ex ta för den högsta bonusen på 1200$ om man spelar 2 bord NL100 shorthanded? spelar några timmar om dagen iaf.

tacksam för svar

Postad
Hej.

Nu har jag just tagit ut bonusen på full tilt på 600$ så nu hade jag tänkt fråga om någon ny bonus. jag funderar på att prova bestpoker men hur länge skulle det t ex ta för den högsta bonusen på 1200$ om man spelar 2 bord NL100 shorthanded? spelar några timmar om dagen iaf.

tacksam för svar

Alla Ongamebonusar är väldigt segclearade nu när det är contributed.

Några enkla bonusar för NL100 är tex:

PartyPoker, EmpirePoker, PokerStars, Betdirect, Ladbrokes och Everest.

Postad

Hur får du in empire poker och bra bonus i samma mening. :-P ? De har nu degraderarts på bw. Bara några dagar efter jag mejlat dom om hur eländig den är. Bodog har en intressant bonus. Endast 10% av deponerade kapitalet men den är gränslös..eller var det max 8000$ deposit via neteller. Enligt mina uträkningar ger den ca dubbla timlönen jämfört med cryptonätverket.

Dessutom ger de bonus för play money, 33 cent/h/bord :roll: även om det nu inte var det som efterfrågades.

Postad
Hur får du in empire poker och bra bonus i samma mening. :-P ? De har nu degraderarts på bw. Bara några dagar efter jag mejlat dom om hur eländig den är.

Jaså de har ändrat kraven? Ser inget om det på pokerlistings.com. Förut va det iaf 30% upp till $150 5x vilket är sjukt bra.

Postad

Jag måste åter poängtera att Bodog förmodligen harr den bästa bonusen i pokervärlden just nu. Uträkningen jag talade om är förmodligen fel men ändå ok som jämförelse. Det finns förmodligen nånstans nån information om pottstorlekar men jag har inte funnit några, ej heller sökt.

Jag utgår ifrån att 100% av potterna är större än 0 (noll) och 5% större än 20$. Jag låter helt enkelt antalet potter av olika storlekar sjunka proportionellet enligt de villkoren. De korta stunder jag skottat NL100 på Cryptologic (sun poker) har visat att MPP utdelningen stämmer ganska bra med den modellen.

På Sun poker ges 1$ per 5 MPP och man får 0.25 MPP för pottstorlek 5-20. Däröver 1 MPP.

På Bodog ges 1 $ per 3 p och man får 0.1 p för potter 1-5 $, 0.25 p för 5-10 $ pott, 0.5 p för 10-20 $ pott och 1 p för potter över 20 $. Jag utgår från 5% rake.

På Sun poker ger det 4.56 $ i bonus per 100 händer. På Bodog ger samma modell 12.33 $ per 100 händer.

Kanske potterna på Bodog är lite mindre. Sajten är klassad som lite tajtare än cryptologig enligt bonuswhores, men oavsett så verkar Bodogs bonus vara överlägsen. Möjligt är att jag missat något. I så fall hoppas jag bli upplyst därom.

Postad

ok bodogs bonus verkar ju vara ganska bra men 10% känns det ändå inte som att jag får så mycket för. eller man kan ju sätta in 3000$ så får man ju 300 iaf. det är nog därför de har en sån bonus.

jaja vi får se vad det blir. tack för svaren allihop