puppets Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 2.5-5 fullring på svenska...utg 2 höjer till 20 jag har knappen å plockar upp jj...tar en syn å floppen kommer 348 olika färger...vad gör vi nu..han har ca 800 i stacken jag har 600..han beta 40 jag synade bara(rätt eller fel).. turn kommer 9 2 st spader...han betar 120...vad gör vi nu????....sorry om det är kasst skrivet...hittade inte HH..tacksam för svar...för övrigt så är fi en kompetet lirare ingen galning. Citera
nisse345 Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Syn flop, raise turn.. vid reraise folda. Vid syn foldar du om han betar rakt ut på river, vid check tar du betalt mot en kass motståndare, du tror att han är helt ok så checka bakom. Citera
puppets Postad 12 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2007 Syn flop, raise turn.. vid reraise folda. Vid syn foldar du om han betar rakt ut på river, vid check tar du betalt mot en kass motståndare, du tror att han är helt ok så checka bakom. eftersom jag har typ 550 kvar på turn å ska reraisa å han ställer är man ju i pricip pott commitad eller??..ska vi minirasa till 240 eller ska vi raisa mer?? Citera
ebisumaru Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Syn flop, raise turn.. vid reraise folda. Vid syn foldar du om han betar rakt ut på river, vid check tar du betalt mot en kass motståndare, du tror att han är helt ok så checka bakom. Tjoho låt oss bränna upp pengar! OP: Fullring är ofta äckligt tight, jobbigt läge. Jag synar igen på turn och viker mot stort riverbet. Är han äckligt tight foldar jag turn. Citera
Recommended Posts