nolifer Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Har kollat runt lite men inte riktigt hittat det jag letar efter Kör i stort sätt enbart sng´s och vill ha ett program där man får upp ITM, ROI, vinst/dag/vecka/månad/tid etc....med grafer mm. Vill kunna kolla vilka händer jag åker ut på när jag hamnar utanför pengarna etc.......utan att behöva knappa in varje placering om ni förstår.... Behöver inte ha 100 olika %termer som endel pokerprogram verkar ha utan bara det vesäntliga Vilket program är det jag letar efter ? Citera
PokerJr Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 sharkscope, skriv in vad du nickar och vilken sida... kan vara kul att kolla ibland. Edit: sharkscope.com Citera
Nojjby Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Har kollat runt lite men inte riktigt hittat det jag letar efter Kör i stort sätt enbart sng´s och vill ha ett program där man får upp ITM, ROI, vinst/dag/vecka/månad/tid etc....med grafer mm. Vill kunna kolla vilka händer jag åker ut på när jag hamnar utanför pengarna etc.......utan att behöva knappa in varje placering om ni förstår.... Behöver inte ha 100 olika %termer som endel pokerprogram verkar ha utan bara det vesäntliga Vilket program är det jag letar efter ? Tourney Manager är programmet du letar efter, sök och du skall finna. Är du snål kan du använda Hagbards Excel-blad, finns också nånstans här på forumet. Hagbards har jag däremot inte använt, så jag vet inte om det är bra. Citera
nolifer Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2007 Ska testa Tourny manager och se om det är bra(och smidigt), använde hagbards förut men orkar inte stta och fylla i allt eftersom jag kör 2-5bord sammtidigt på olika nivåer ibland....blir rörigt och onödig stress behöver jag inte Citera
Gäst Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 TM är det enda riktigt bra alternativet som sagt. Citera
nolifer Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2007 Klockrent, testat och klart - var exakt det jag letade efter!! Bara att börja nöta nu Citera
Recommended Posts