Gå till innehåll

Poker utomhus?


Stoffe

Recommended Posts

en sak är ju att sätta på en sån där strut på skärmen som används när man håller på med bildredigering. De funkar förvånandsvärt bra även utomhus. Det ser ju iof lite småskumt ut, men å andra sidan ser det skumt ut ändå att sitta ute i det fina vädret och grinda, så det är ju ok då ändå =)

Det går lika bra att klippa till dessa skärmar av typ flingpaketskartong eller dylikt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha.. Bra idéer! Var köper man en sån där bildredigeringsstrut? Skit samma om grannarna tycker det ser lustigt ut..:-)

 

Appels idé om att fixa en egen är nog smartare.

Gör inte så mycket om man inte orkar bära hem det + att man får bestämma om designen själv.

 

Slå upp ett partytält! Borde funka. Sen kan man ju arra en kylväska med lite bärs o grogg o grejor. Blev jag fan sugen själv på den här iden. Måste kolla direkt när jag kommer hem om grannarnas routrar når ut till trädgården.

 

Testa bli medlem här: http://www.fon.com

Det finns en karta på hemsidan om var det finns knytpunkter.

Ifs så är det ganska lätt att hitta olåsta pokerdugliga anslutningar om man orkar leta i 5-10min.

 

Brukar ofta själv plocka upp min bärbar i närheten av Odenplan, Humlegården & på Söder när pokersuget slår till.. har mina stammisparkbänker & gräsmattor lite här å där :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte nog med det, jag har beställt mobilt bredband, så nu jävlar kan man spela hjärter online när man är ute på stranden och fluktar efter tjejer.

 

Då kanske man behöver en "laptop-keps"

 

Minns den goda gamla tiden då jag satt vid poolen i San Diego och spelade poker. Då fick man ha ett hemmgjort solskydd gjort av handduk+plaststol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...