Stoffe Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Nu när det är sommar och fint väder så vill man ju gärna vara ute så mycket som möjligt. Jag undrar därför om ni har några tips för hur man ska slippa reflektioner på skärmen så att man kan sitta med laptopen utomhus på dagarna? Citera
Donner Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Slå upp ett partytält! Borde funka. Sen kan man ju arra en kylväska med lite bärs o grogg o grejor. Blev jag fan sugen själv på den här iden. Måste kolla direkt när jag kommer hem om grannarnas routrar når ut till trädgården. Citera
Appel Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 en sak är ju att sätta på en sån där strut på skärmen som används när man håller på med bildredigering. De funkar förvånandsvärt bra även utomhus. Det ser ju iof lite småskumt ut, men å andra sidan ser det skumt ut ändå att sitta ute i det fina vädret och grinda, så det är ju ok då ändå =) Det går lika bra att klippa till dessa skärmar av typ flingpaketskartong eller dylikt. Citera
Stoffe Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2007 Haha.. Bra idéer! Var köper man en sån där bildredigeringsstrut? Skit samma om grannarna tycker det ser lustigt ut.. Citera
Hakflem Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Helt sjukt, jag hade exakt samma fundering och tänkte precis starta upp en liknande tråd eftersom mitt balkong-grindande inte är så effektivt just nu. Har hittat denna mojäng (http://www.laptopsunshade.com/), men frågan är om man kan köpa något liknande någonstans i Sverige. Någon som vet? Citera
mr_telefon Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 kan detta vara nåt? http://www.sb-uf.se/SB-UF-webbpage.swf Citera
riosatiy Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 ska nog testa det fan 149kr inte så farligt. Citera
XaaL Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 kul att de inte verkar funka på 17".. Citera
baller Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Solskydden speciellt anpassade till de bärbara datorer som har en längd mellan 320-365 mm, vilket normalt är skärmar som är mellan 14-16 tum. Men vad, alla vet ju att det är 17'' som gäller Citera
mr_telefon Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 ska nog testa det fan 149kr inte så farligt. ge oss en recension sen Citera
Hakflem Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Bra tips, jag beställer på momangen! Citera
jm_j Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Haha.. Bra idéer! Var köper man en sån där bildredigeringsstrut? Skit samma om grannarna tycker det ser lustigt ut.. Appels idé om att fixa en egen är nog smartare. Gör inte så mycket om man inte orkar bära hem det + att man får bestämma om designen själv. Slå upp ett partytält! Borde funka. Sen kan man ju arra en kylväska med lite bärs o grogg o grejor. Blev jag fan sugen själv på den här iden. Måste kolla direkt när jag kommer hem om grannarnas routrar når ut till trädgården. Testa bli medlem här: http://www.fon.com Det finns en karta på hemsidan om var det finns knytpunkter. Ifs så är det ganska lätt att hitta olåsta pokerdugliga anslutningar om man orkar leta i 5-10min. Brukar ofta själv plocka upp min bärbar i närheten av Odenplan, Humlegården & på Söder när pokersuget slår till.. har mina stammisparkbänker & gräsmattor lite här å där Citera
Swede Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Så här ser det ut när jag spelar poker med min portabla dator on the go Citera
mr_telefon Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Så här ser det ut när jag spelar poker med min portabla dator on the go haha den bilden är oldschool. Dock fortfarande småkul. Swede känns som att du åter är fast i pf-träsket. Citera
king_spade Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Haha det var nog den skönaste bilden på länge Citera
Swede Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Inte nog med det, jag har beställt mobilt bredband, så nu jävlar kan man spela hjärter online när man är ute på stranden och fluktar efter tjejer. Då kanske man behöver en "laptop-keps" Minns den goda gamla tiden då jag satt vid poolen i San Diego och spelade poker. Då fick man ha ett hemmgjort solskydd gjort av handduk+plaststol Citera
Recommended Posts