Gå till innehåll

AnonymHajs FL-dagbok


AnonymHaj

Recommended Posts

Haft en jobbig vecka.

  • Gulat.
  • Bruden lämnat mig och tagit ungen med sig.
  • Blivit av med jobbet pga fylla

Har nu bestämt mig för att reda upp mitt liv. På jobbet är jag inte välkommen tillbaka och mitt och tjejens förhållande har fullständigt raserats på grund av min klantighet. Så inget hopp där heller. Förväntar mig inget annat än att hon tar hela vårdnaden så ungen lär jag väl inte heller få se nått mer.

 

Så nu återstår det alltså att fixa det där med gulningen. Måste helt enkelt vinna pengar på poker så jag har råd till mat och till en ny lägenhet för den här kommer jag nog inte få behålla eftersom att jag inte betalat hyran i och med gulningen.

 

Har fått 50$ som tröst av en snäll framgångsrik pokerspelare och det är dessa pengar jag skola förvalta till en gigantisk förmögenhet.

 

Jag ska ENBART spela fixed limit. No limit var orsaken till att jag gulade förra gången och gör inte om det misstaget. Kommer börja på $0.25/$0.5 och har där alltså 100 BB. Inte mycket till rulle med andra ord. Min strategi är så här. Spela ihop 600 BB på den nuvarande nivån och då öka en nivå. Om rullen sjunker till 400 BB på den GAMLA nivån så går jag ner en nivå!

 

Nivå - mål för rullen - minsta innan jag måste dyka en nivå igen

$0.25/$0.5 - $300 - ÄÄÄÄÄÄÄ

$0.5/$1 - $600 - $200

$1/$2 - $1200 - $400

$2/$4 - $2400 - $800

$3/$6 - $3600 - $1600

$5/$10 - MÅLET - $2400

 

Inget No limit! Inga turneringar! Ingen Omaha! Endast spela efter tabellen och reglerna ovan! Ingen tiltning. BARA TEXAS HOLD'EM 6-MAX FIXED LIMIT.

 

Kommer börja med att spela 2 bord men hoppas kunna öka detta till 8 bord vad det lider. Är lite nojig eftersom jag spelat bort så jävla mycket pengar nyligen.

 

Följer jag bara mina regler kommer jag bli rik för jag äger på 6-max fixed limit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev fel. Jag är inte välkommen tillbaka. Sen känns det lite meningslöst att plocka ut 50$ pga alla avgifter. Hur som helst; glömde en regel! Makulerat alla kreditkort så jag kan inte sätta in ett öre mer nu. Förlorar jag dessa 50 dollar så är min pokerkarriär slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har uppenbarligen inte läst din förra tråd särskilt noga så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här. Önskar dig väl lycka till antar jag, dock inte med pokern i första hand utan snarare med ditt liv. Jag hoppas du kommer till insikt och försöker lösa de problem du beskrev tidigare. Tänk på att alla inte kan äga i poker, det är det spelet bygger på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 Juni

----------

Första dagen går givetvis cp-dåligt. Spelat 2 bord. Helt sanslöst dåligt har det gått. La ner efter nån timme för kände att jag redan börja tilta. Att jag la ner ser jag dock som ett styrkebesked.

 

Kanske kör en session till ikväll men tar en paus nu måste dra till bruden och övertyga henne att komma tillbaka Min dumma lilla tjej har lämnat mig :cry:

 

EDIT: Körde en session till. I början gick det knaggligt men avslutade starkt och plussade på båda mina bord. Börjar mitt oflyt vända?

 

FL $0.25/0.50:

Händer: 237

Vinst: -$13.68

Rake $4.25

BB/100: -6.85

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv gått i tankarna att joina en fiskebåt. Just krabbfiske är så hardcore man kan få det. Sjukt bra paydays när dom lyckas, bra med action. Hyffsat många som dukar under där ute dock. Fast vill man testa det så ska man ju ta skottet nu innan man är 25 och får fru med barn etc =D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Livsavgörande rulle alltså, jag hoppas att du har erfarenhet av att spela vinnande poker.

Jag hade nog gjort samma sak om jag fick 50$ av en snäll vän, men försvinner dom, så var ärlig mot dig själv och ring stödlinjen DIREKT!

 

EDIT: jag ångra mig, ring stödlinjen NU så inte samma sak kan hända igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 Juni

----------

Poker är ett jävla helvetesspel. Spelade idag en halvtimme 2 bord innan jag la ner. Fick under tiden 5 kombinerade färg/stegdrag, 7 stegdrag och 10 färgdrag. Inte ett ända satt. Rigg deluxe? Jag har i princip spelat krona/klave 22 ggr och förlorat varenda jävla gång. PÅ 30 minuter.

 

FL $0.25/0.50:

Händer: 294

Vinst: -$19.16

Rake $5.05

BB/100: -13.03

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På jobbet är jag inte välkommen tillbaka och mitt och tjejens förhållande har fullständigt raserats på grund av min klantighet.

 

---

 

Måste helt enkelt vinna pengar på poker

 

Din slutledningsförmåga är verkligen imponerande usel. Måhända kan du hoppa på en turnerande cirkus och uppträda som världens mest korkade människa med förmåga att springa in i hur många betongväggar som helst utan att ta en annan väg.

 

Lycka till! Inte med pokern för det kan ju bara sluta på ett sätt, men med att någon gång i framtiden kunna se dig själv i spegeln utan att skämmas ögonen ur dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...