Spelgalen Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 10/20 5-handat game. jag ($6000) höjer AA på knappen och får syn av sb ($2000) och bb ($6500). (pot 210). flop KT8r, checkas till mig, jag c-bettar 180, sb foldar och bb raisar till 650, jag callar, turn 2 (pot 1510). bb bettar 1300. vad gör jag? fi gör moves ibland men har inte blivit påkommen out of line ngn gång denna session. Citera
Hjort Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Eh, om inte AA är typ topp.001% i din HD här blir jag lite förvånad. Det är inte direkt en hand som gud menade att du skulle vika. Citera
Spelgalen Postad 12 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2007 punkrock: satt på min laptop utan pt och kommer inte ihåg vem det var mot nu. var mot en regular dock. är alla eniga med hjort att det är ok att stacka av 300bb mot en duktig, aggressiv fiende här? Citera
Tottyville Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Alltid intressant att läsa dina händer men det e väldigt lite information att gå på. Men med den infon du ger så håller jag verkligen med hjorth, du gör en standardbet på knappen och får syn. Du cbetar sen som du förmodligen oftast gör efter raise pf. Det är mycket svårt för fi att sätta dig på den hand du har vilket gör att han definitivt kan spela så hårt med ganska mycket händer som du slår. Jag hade synat turn och låtit han ta beslut om att skjuta igen på river och förmodligen synat. Citera
strater Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 varför är ni så djupa, gör det bara jobbigt! Citera
calculator2 Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 tror du någonsin fi kommer check raisa en sämre hand för värde och beta turn? Vet faktis inte vad jag gör själv i detta läget, spelar väldigt stor roll vem fi är och gamets tempo. Citera
jozoa Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Tveksamt om man orkar vika överparet där. Känns som han kan ha allt mellan himmel och jord och oftast så står överparet. Din hand är hyfsat maskerad och fi spelar sådär med många händer som du leder över. Citera
Recommended Posts