Knapp_0 Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Den som tar han har Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
burtonbulan Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 En gång är ingen gång, och två gånger är en gång-gång. Brudar är för bögar, det har jag alltid sagt. -En nära vän. Hon: Jag närmar mig de fyrtio. Han: Från vilket håll? -Groucho Marx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gallico Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Det har aldrig varit så bra som det var förr. Blev tvungen att läsa denna två gånger för att förstå vitsen. Men fick mig att komma och tänka på denna, som jag tror skall tillskrivas Refaat el Sayed: ...men så här jävla sämre har det ta mej fan aldrig varit dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doggybag Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Har du aldrig ätit en god skomakarlåda ska du bara hålla käften! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
black_math Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Pussy, it's all about pussy. You gotta sing about pussy to get money. You gotta get money so you can get pussy and you gotta get pussy so you can sing about it. And a record a company that don't let you sing about pussy they ain't your record company! - Nashville Pussy, Words of Wisdom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Nowadays, security guys break the Mac every single day. Every single day, they come out with a total exploit, your machine can be taken over totally. I dare anybody to do that once a month on the Windows machine.- Bill Gates Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
burtonbulan Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull. -Winston Churchill Stor låga följer ofta liten gnista. -Dante Om man säger sanningen kan man vara säker på att förr eller senare bli avslöjad. -Oscar Wilde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 The depressing thing about tennis is that no matter how much I play, I'll never be as good a a wall. I played a wall once. They're relentless - Mitch Hedberg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beppe Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Jagr bögjäveln! - Skrek en polare när vi lirade NHL-98. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kj_ Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 "Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk" - Arne Hegerfors "...och brassen tar den där härliga satsen, 10-15 meter..." - Arne Hegerfors Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts