Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Du har ju noll moral. Du låter ANDRA sitta och stressa igenom ett race så att du kan ha det skönt och dela ditt konto, vilket faktiskt är olagligt.

Angleshooting på ganska hög nivå. Tråkigt att du inte ens inser att vad du gör är fel och själviskt.

Jag har själv aldrig spelat ett race och aldrig lånat ut mitt konto. Anledningen till att jag inte har spelat ett race är just för att jag inte har de möjligheter som krävs, jag förväntar mig att eventuella motståndare spelar i skift och det är ju knappast lönt att ställa upp om man inte kan göra det själv.

Ett race är just ett race, det är ju inte en tävlan om vem som vardagsgrindar mest.

Om nu tanken är att folk inte ska spela i skift får man ändra uppläggen på tävlingarna.

Postad

Vill också klargöra att ofta är ett race en tävlan inte gentemot andra spelare utan endast en tävlan för att komma upp i en viss mängd rake. Dvs att alla som har klarat av kravet är vinnare.

Men okej jag kan förstå att att man kan bli sur om man förväntar sig att de andra spelare i ett race (med bara en vinnare) inte spelar i skift.

Så jag ger mig väl där. Men då är man bra korkad..:)

Postad

Du har inte greppat essensen i det som jag och andra försöker påpeka för dig. Att dela ett konto strider för det första mot Terms of Agreement. För det andra ska väl en tävling vara rättvis? Förstår inte ditt resonemang om racet inte är en tävlan mot andra spelare? Det är ju PRECIS vad det är, eller i alla fall borde vara.

All customer offers are limited to one per person, family, household address, email address, telephone number, same payment account number (e.g. debit or credit card, etc), and shared computer, eg. school, public library or workplace. We reserve the right to withdraw the availability of any offer or all offers to any customer or group of customers. We reserve the right to reclaim all bonuses awarded and any winnings accrued if customers are found to be tampering with or abusing any aspect of a promotion.
Postad
Du har inte greppat essensen i det som jag och andra försöker påpeka för dig. Att dela ett konto strider för det första mot Terms of Agreement. För det andra ska väl en tävling vara rättvis? Förstår inte ditt resonemang om racet inte är en tävlan mot andra spelare? Det är ju PRECIS vad det är, eller i alla fall borde vara.

Jaja okej jag ger mig. Men tänk på att när du ställer upp i ett race att du troligen förlorar mot en spelare som delar sitt konto. Om du blir arg för det så får du väl bli det då. ;-)

EDIT: Sorry om diskussionen blev OT.

Postad
jo, men förrstår du innebörden i att spela 27000 händer på en dag? :D själv tycker jag det är jobbigt att spela 1000 händer, även om jag kör 6-8 bord

1000 händer är väl inte så mycket? Spelar man 4 bord går det ca 350 händer i timmen, ökar man till 5 bord blir det ca 400-450/h.

Jag spelar just nu 1500 händer om dagen i tre sessioner á 500. Varje session tar i snitt 1h 15min. Fast du kanske menade 1000 händer på en session, jo. d e nog lite jobbigt. 2½h i sträck. inget jag klarar.. än :);-)

Postad

27000 händer låter sjukt mycket. Har för mig att jag spelade c:a 1000 i h när jag spelade mellan 10-12 sh bord. Hur många händer orkar man spela på en månad innan man kollapsar? Perdoboy hur många händer spelade du under första vegas racet?

Postad
1000 händer är väl inte så mycket? Spelar man 4 bord går det ca 350 händer i timmen, ökar man till 5 bord blir det ca 400-450/h.

Jag spelar just nu 1500 händer om dagen i tre sessioner á 500. Varje session tar i snitt 1h 15min. Fast du kanske menade 1000 händer på en session, jo. d e nog lite jobbigt. 2½h i sträck. inget jag klarar.. än :);-)

jo jag menar naturligtvis på en session :P själv har jag inte tid o spela flera olika utan har endast tid ett par timmar per kväll, så då får man ju köra det i sträck.