heltok Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Beställde en sådan här stol: http://www.homeofficesolutions.com/product-exec/product_id/362/Highly+Adjustable+Mirra+Chair När jag fyllde i betalningsätt etc stog det inget om frakt, fyllde i Sweden och står att free shipping bara gäller USA, men systemet verkade inte påverkas av det. Så fick igenom min order för $799, vilket jag är väldigt nöjd med då samma stol kostar 10000kr på ebay Tyskland. Är det något man ska tänka på för att slippa tull etc? Hur blir det med frakt tror ni? Tacksam om ni som har handlat på ebay förut berättar om era erfarenheter... Citera
psykologen Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Beställde en sådan här stol:http://www.homeofficesolutions.com/product-exec/product_id/362/Highly+Adjustable+Mirra+Chair När jag fyllde i betalningsätt etc stog det inget om frakt, fyllde i Sweden och står att free shipping bara gäller USA, men systemet verkade inte påverkas av det. Så fick igenom min order för $799, vilket jag är väldigt nöjd med då samma stol kostar 10000kr på ebay Tyskland. Är det något man ska tänka på för att slippa tull etc? Hur blir det med frakt tror ni? Tacksam om ni som har handlat på ebay förut berättar om era erfarenheter... För att undvika tull och moms så shippa via USPS och skriv gåva under 50 USD. Typ endast "oseriösa företag" som går med på detta. Du kommer nog få betala frakt, moms och tull. Citera
gdaily Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Den enda säljaren jag blivit "neggad" av på ebay var en "powerseller". 200+ perfekta transaktioner, och så denna.... Men nu sålde han precis ett brev från Bayern tillDanmark. Det gick för 105€. Jag hade kunnat bjuda upp till 350€... Citera
freddola Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Sådär, jag köpte en stol jag med Edit. Gratis frakt för mig med. Edit 2. Hitta ett mail i skräpposten där det stod dom dragit tbax ordern Citera
Recommended Posts