Jorgis Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Tja, jag brukar lira SnG NL $1 men kommer nog börja lira något snäpp högre också inom en snar framtid. Just nu lirar jag på Titan Poker och trivs bra, men funderar ändå på att pröva nån ny sida snart. Har läst lite grann och just nu står de lite mellan Pokerstars,Full Tilt och Ultimatebet. Vilken skulle ni rekommendera mig? Vilka har bäst struktur, mest traffik på borden jag är intresserade av etc? Jorgis Citera
FordPrefect Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Mest trafik är ju inte så svårt att gissa, PS. Citera
Ängeln17 Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Gällande strukturen läs inlägg nr 1 i denna tråd http://pokerforum.nu/forum/forumets-baesta-inlaegg/21534-cyntax-sng-index-c-s-ix-5.html kan dock ha förändrats något men troligen marginellt. Citera
Cyntax Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Tja, jag brukar lira SnG NL $1 men kommer nog börja lira något snäpp högre också inom en snar framtid. Just nu lirar jag på Titan Poker och trivs bra, men funderar ändå på att pröva nån ny sida snart. Har läst lite grann och just nu står de lite mellan Pokerstars,Full Tilt och Ultimatebet. Vilken skulle ni rekommendera mig? Vilka har bäst struktur, mest traffik på borden jag är intresserade av etc? Jorgis Poker är inte som ett KinderÄgg, man kan inte få allt i samma paket. Du står i valet och kvalet mellan tre sajter? Testa alla och gör en egen analys av dina upplevelser. Jag röstar inte på någon. Citera
Stenulf Postad 16 Juni , 2007 Rapport Postad 16 Juni , 2007 På full tilts low-limit sng är dem inte så lösa som jag skulle vilja. Ofta 7-8 spelare kvar vid 50-100 blinds (startar med 1500). Men det är tur att dem är dåliga som fan iaf. Citera
Recommended Posts