Erna113 Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Jag vann en större pott mot en. Då börja han skriva en del i chatten. Vet dock inte på vilket språk det är. "va te faoir eenculer *mitt nick*" samt "salope" Någon som vet vilket språk detta är o vad det betyder? Tack för mig Citera
DrRoland Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Vad betyder hela meningen då? Gissar på att enculer vär någonting i stil med arsle. Citera
DocLame Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Tror det betyder något i stil med att han anser att du ska rövknullas. Citera
Fido Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Nämen! va te faire enculer french english Skumt! Allt jag behövde göra var att klicka på "jag har tur" så fick jag veta! Jag HAR tur! Citera
Erna113 Postad 6 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2007 Jaha... då var det inte alls det som jag hade trott. Trodde det betydde nått i stil med: "Jag tycker du spelade den handen exemplariskt o hade självklart oddsen för att få in färgen, jag kommer alltid att vara imponerad av ditt spel" Citera
Fido Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Jaha... då var det inte alls det som jag hade trott. Trodde det betydde nått i stil med: "Jag tycker du spelade den handen exemplariskt o hade självklart oddsen för att få in färgen, jag kommer alltid att vara imponerad av ditt spel" Haha! Någon borde göra en Lite-trevligare-översättare™ - det dom egentligen menar!. Citera
Recommended Posts