Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Asså hur går det egentligen Parbet? Ingen representant varken skriver i den här tråden eller svarar på mina PM, vad är det för stil egentligen?

Ok om man kanske är lite väl positiv med uppskattningen av tid det ska ta, det kan jag acceptera, Förutsatt att man ber om ursäkt, erkänner att man inte kan hålla tidsplaneringen och framförallt hela tiden håller oss updaterade, och inte bara slutar svara på PM och i trådar så fort det hamnar nått hinder på vägen.

Vi som spelat ihop alla dessa MPPs är uppenbarligen bra kunder för parbet, och bra kunder förtjänar bra support, eller har jag missat nått?

• Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Hej,

Som ni märkt har vi inte lyckats få ut grejerna i juni, vilket jag givetvis ber om ursäkt för. Eftersom beställningen skötts från Finland måste jag erkänna att även jag haft svårt att få 100%ig information, vilket givetvis inte är något försvar men en del av anledning till den dåliga uppdateringen. Jag har dock inte medvetet undvikit att svara på något men har inte haft möjlighet de senaste dagarna.

Jag ska nu i alla fall personligen börja ligga på ännu mer för att sakerna ska levereras så fort som möjligt, ber återigen om ursäkt för förseningen.

MVH,

David

Postad
Nu åker jag till Las Vegas och kommer därför inte kunna skriva på ett tag, hoppas dock ha full information när jag skriver nästa gång.

HA det så trevligt där!

Men är grejerna skickade från finland eller inte?

Postad
HA det så trevligt där!

Men är grejerna skickade från finland eller inte?

Tack så mycket, nu har jag kommit lite till rätta. Nej, grejerna är inte skickade från Finland men däremot har jag hittat en svensk leverantör som har lovat att sakerna ska vara levererade i nästa vecka. Vet att jag kommit med de beskeden innan men denna gången är jag helt övertygad om att det kommer att bli rätt.

Postad
Tack så mycket, nu har jag kommit lite till rätta. Nej, grejerna är inte skickade från Finland men däremot har jag hittat en svensk leverantör som har lovat att sakerna ska vara levererade i nästa vecka. Vet att jag kommit med de beskeden innan men denna gången är jag helt övertygad om att det kommer att bli rätt.

Hur sker leveranserna?

Postad
Hur går det med beställningarna egentligen?

Jag fick inte min beställning förra veckan och har inte hört något den här veckan helller...

Fick ett PM att det skulle komma denna vecka för 3de gången men men man får väl hoppas att det kommer denna vecka!

Postad

Tillbaka från Vegas måste jag tyvärr återigen komma med dåliga besked denna fråga där jag ara måste erkänna att vi hitintills misslyckats totalt. Tyvärr kommer det inte komma några prylar levererade förän nästa vecka.

Vädra gärna all er ilska i PM till mig eller på davidl@parbet.com.

Postad
Kan ju passa på å fråga, kommer det flera sådana mpp race med sådana priser?

Tacksam för svar / Red,

Eventuellt gör vi något nytt när detta är slut. Kom gärna med önskemål om kampanjer och liknande till mig via PM eller i nån tråd.

Postad
nåt nytt om juni-prylarna?

nån som har fått sina saker?

när kommer dom?

allt bra annars?

Senaste är att de är i DHLs händer och att de flesta ska ha fått sin leverans, annars ska de komma inom de närmsta dagarna.

Annars är allt faktiskt riktigt bra, själv också?

Postad
Kan man få DHLs trackingnummer?

Detta börjar fan kännas löjligt! Inte fått grejerna än säger de bara att de är skickade eller vad är det frågan om? Kan man få kolli id på paketet så man kan kolla vart paketet är ? (om det nu är skickat) börjar bli riktigt :evil: