Gå till innehåll

Beställningstråd!


ParbetDavid

Recommended Posts

Asså hur går det egentligen Parbet? Ingen representant varken skriver i den här tråden eller svarar på mina PM, vad är det för stil egentligen?

 

Ok om man kanske är lite väl positiv med uppskattningen av tid det ska ta, det kan jag acceptera, Förutsatt att man ber om ursäkt, erkänner att man inte kan hålla tidsplaneringen och framförallt hela tiden håller oss updaterade, och inte bara slutar svara på PM och i trådar så fort det hamnar nått hinder på vägen.

 

Vi som spelat ihop alla dessa MPPs är uppenbarligen bra kunder för parbet, och bra kunder förtjänar bra support, eller har jag missat nått?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej,

 

Som ni märkt har vi inte lyckats få ut grejerna i juni, vilket jag givetvis ber om ursäkt för. Eftersom beställningen skötts från Finland måste jag erkänna att även jag haft svårt att få 100%ig information, vilket givetvis inte är något försvar men en del av anledning till den dåliga uppdateringen. Jag har dock inte medvetet undvikit att svara på något men har inte haft möjlighet de senaste dagarna.

 

Jag ska nu i alla fall personligen börja ligga på ännu mer för att sakerna ska levereras så fort som möjligt, ber återigen om ursäkt för förseningen.

 

MVH,

David

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HA det så trevligt där!

Men är grejerna skickade från finland eller inte?

 

Tack så mycket, nu har jag kommit lite till rätta. Nej, grejerna är inte skickade från Finland men däremot har jag hittat en svensk leverantör som har lovat att sakerna ska vara levererade i nästa vecka. Vet att jag kommit med de beskeden innan men denna gången är jag helt övertygad om att det kommer att bli rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket, nu har jag kommit lite till rätta. Nej, grejerna är inte skickade från Finland men däremot har jag hittat en svensk leverantör som har lovat att sakerna ska vara levererade i nästa vecka. Vet att jag kommit med de beskeden innan men denna gången är jag helt övertygad om att det kommer att bli rätt.

Hur sker leveranserna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...