jack_the_dipper Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 Att alla sitter med ansiktet mot väggen ser förjävla tråkigt ut alltså. Bättre att köra upp bord på tre sidor där alla där alla har väggen i ryggen, så ser man varandra. Dels så slipper man stirra rakt in i en vägg och dels så ser man varandra. Kör bordspar! Tre större bord med plats för två pers per bord. Ja jag har ingen aning. Så hade nog jag gjort i alla fall. Citera
brainslicer Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 kaffetermos har du en lång vägg så kan ju två långa köksbord ge typ 6-7m fint bordutrymme, eller direktörsbord(jag har en av vardera). Normala databord e så jobbigt småa ju Citera
Snusarn Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 Normala databord e så jobbigt småa ju Jag kan bara be till gudarna att a:et är ett missclick för det där "ordet" klingar fan inte bra. Citera
mr_telefon Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 Eftersom jag bott hemma och suttit och grinda på vardagsrumtsbordet har jag inga erfarenheter alls av inredning. "eftersom jag bott hemma" Brukar man inte bo hemma? Citera
brainslicer Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 Jag kan bara be till gudarna att a:et är ett missclick för det där "ordet" klingar fan inte bra. hehe a) mycke action på bord, misclick. b) österbottniska som sitter i. ...make your pick. "missclick" ser inte bra ut heller , hoppas gudarna förlåter dig Citera
Costello Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 Riddarna kring det runda bordet låter trångt. Då låter jack the dipper's förslag bättre. Minifrys måste ju vara nöten, samt espresso maskin. Citera
jack_the_dipper Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Det där måste ju vara nöten! I alla fall om man är fyra pers, haha. Citera
Upgrade Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Kanal 5 visade ju ett program som hette Players, i ett av avsnitten (tror det var sjätte) så visade de en sekvens från Erik123 och Ayhans "spelkontor", kika på kanal 5:s hemsida så hittar du avsnittet Citera
KentAgent Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Postad 21 Augusti , 2007 En riktigt schysst espressomaskin är väl inte fel om man nu gillar kaffe dvs. Köptips ges om intresset finns. Lycka till med nya lyan! Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Det där måste ju vara nöten! I alla fall om man är fyra pers, haha. Är det shotglas till vänster? Citera
cG_ Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Är det shotglas till vänster? hahahahahahaha! Citera
jack_the_dipper Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Shotglas är väl givet, eller? Citera
Kontextus Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Sandsäck vid svår tilt så att ingen blir allvarligt skadad. Citera
Recommended Posts